Eurocis 2019 Foto: PygmaliosBratislava 5. marca (OTS) - Viacnásobne oceňovaná slovenská IT spoločnosť potvrdila aj tento rok pozíciu lídra v oblasti IT inovácií v maloobchode. Pygmalios analyzuje nákupné správanie zákazníkov v kamenných prevádzkach pomocou moderných senzorov v reálnom čase.
„
Sme milo prekvapení z pozitívneho ohlasu od najväčších nemeckých sietí v maloobchode. Na našom stánku sme celkovo absolvovali viac ako 140 stretnutí s reťazcami z rôznych krajín EÚ,“ povedal spoluzakladateľ a šéf oddelenia pre strategické partnerstvá
Igor Pavelek.
Eurocis patrí medzi najväčšie svetové podujatia v oblasti IT pre retail. Je to festival inovácií, na ktorom sa prezentujú popredné svetové IT firmy, ktoré sa každý rok snažia zaujať nemeckých a európskych manažérov hľadajúcich zmysluplné inovácie. Nie náhodou sa organizuje v nemeckom Düsseldorfe, keďže najväčšie európske maloobchodné siete pochádzajú práve z Nemecka. Podujatie každoročne určuje trend inovácií pre nasledujúce roky. Slovenská spoločnosť si postupom času získava rešpekt, ktorý podľa slov jej predstaviteľov bolo cítiť aj tento rok.
„
Ešte nedávno bola oblasť pokročilej analýzy zákazníckeho správania v kamenných prevádzkach pre mnohých retailerov novinkou. Veľkí hráči sa na nás pozerali síce so záujmom, ale aj s istou dávkou opatrnosti. Máme pocit, že aj vďaka množstvu reálnych príkladov využitia v praxi, postupne nadobúdame rešpekt a pozornosť top manažmentov európskych sietí,“ uvádza
Juraj Podroužek, šéf konzultačného oddelenia Pygmalios Customer Success. „
Asi najviac nás potešila pochvala od zástupcov jednej z najväčších európskych značiek: „V rámci našej európskej siete máte povesť, že ste jedna z mála inovácií, ktorá dokáže priniesť to, čo sľubuje.“
Pygmalios interview Eurocis 2019 Foto: Pygmalios
Ambiciózna slovenská spoločnosť si tak po rokoch vývoja získava povesť európskej IT firmy, ktorá prináša nielen nadčasovú inováciu, ale aj reálnu pridanú hodnotu v oblasti maloobchodu.
Pygmalios, s.r.o. je technologická firma, ktorá sa zaoberá analýzou zákazníckeho správania v retaile v reálnom čase. Pomáha zvyšovať kvalitu nákupného zážitku zákazníka a zároveň odhaľovať skryté obchodné príležitostí na strane obchodníka.
Na základe zberu dát zo senzorov v obchode poskytuje nielen hĺbkový pohľad o tom, čo sa deje v kamenných prevádzkach, ale ponúka aj pomocnú ruku pri zlepšovaní obchodných a prevádzkových procesov. Riešenie Pygmalios Analytics bolo ocenené titulom Podnikateľský nápad roka 2014.
Pygmalios:
https://pygmalios.com
Pygmalios FMCG:
https://pygmalios.com/grocery/
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR