|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. januára 2013
Slovenky cez internet nakupujú oblečenie, muži techniku
Ženy a muži vyhľadávajú v internetových obchodoch odlišné produktové kategórie. "Kým u žien vedie oblečenie, knihy, kozmetika, detský tovar a dovolenky, muži preferujú ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. januára (WEBNOVINY) - Ženy a muži vyhľadávajú v internetových obchodoch odlišné produktové kategórie.
"Kým u žien vedie oblečenie, knihy, kozmetika, detský tovar a dovolenky, muži preferujú mobilné telefóny, oblečenie, auto-moto doplnky, televízory a bielu techniku,“ uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
Ukázal to online prieskum agentúry NMS Market Research a nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny. Na prieskume sa zúčastnilo 2 500 respondentov používajúcich internet.
Slováci a Slovenky nakupujúci na internete celkovo najčastejšie vkladajú do svojich online nákupných košíkov oblečenie, mobilné telefóny a knihy. Za nimi nasleduje biela technika a kozmetika s parfumami. Skúsenosti s nákupom oblečenia, obuvi a doplnkov malo vlani približne 39 percent ľudí nakupujúcich v e-shopoch, mobilné telefóny si minulý rok objednalo z internetového obchodu 28 percent a knihy 26 percent opýtaných spotrebiteľov.
"Zaujímavosťou sú napríklad lístky do kina a do divadla, ktoré nakupuje cez internet 16 percent opýtaných. Skúsenosti s nákupom potravín majú tri percentá respondentov,“ doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Hlavným motívom nákupu cez internet sú pre Slovákov nižšie ceny produktov v porovnaní s kamennými obchodmi. Nasleduje širšia ponuka kvalitnejších, v kamenných predajniach často nedostupných tovarov, úspora času a za ňou pohodlie nákupu.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
"Kým u žien vedie oblečenie, knihy, kozmetika, detský tovar a dovolenky, muži preferujú mobilné telefóny, oblečenie, auto-moto doplnky, televízory a bielu techniku,“ uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
Ukázal to online prieskum agentúry NMS Market Research a nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny. Na prieskume sa zúčastnilo 2 500 respondentov používajúcich internet.
Slováci a Slovenky nakupujúci na internete celkovo najčastejšie vkladajú do svojich online nákupných košíkov oblečenie, mobilné telefóny a knihy. Za nimi nasleduje biela technika a kozmetika s parfumami. Skúsenosti s nákupom oblečenia, obuvi a doplnkov malo vlani približne 39 percent ľudí nakupujúcich v e-shopoch, mobilné telefóny si minulý rok objednalo z internetového obchodu 28 percent a knihy 26 percent opýtaných spotrebiteľov.
"Zaujímavosťou sú napríklad lístky do kina a do divadla, ktoré nakupuje cez internet 16 percent opýtaných. Skúsenosti s nákupom potravín majú tri percentá respondentov,“ doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Hlavným motívom nákupu cez internet sú pre Slovákov nižšie ceny produktov v porovnaní s kamennými obchodmi. Nasleduje širšia ponuka kvalitnejších, v kamenných predajniach často nedostupných tovarov, úspora času a za ňou pohodlie nákupu.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.