|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 26.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Štefan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. októbra 2013
Slovan pripravil dotazníkový projekt v snahe spoznať názory fanúšika
Slovenský futbalový majster Slovan Bratislava pre piatkový ligový zápas s AS Trenčín pripravil veľký prieskum v snahe spoznať názory fanúšikov v podobe dotazníka s viacerými otázkami. Po jeho ...
Zdieľať
Bratislava 17. októbra (TASR) - Slovenský futbalový majster Slovan Bratislava pre piatkový ligový zápas s AS Trenčín pripravil veľký prieskum v snahe spoznať názory fanúšikov v podobe dotazníka s viacerými otázkami. Po jeho vyhodnotení sa na základe získaných informácií pokúsi spraviť kroky k napredovaniu klubu, informoval na oficiálnom webe.
Ďalším lákadlom pre fanúšikov, aby sa v čo najväčšom počte zapojili do projektu, je aj krok klubového fanshopu. Ten na zápas s Trenčínom pripravil pre všetkých fanúšikov Slovana atraktívnu ponuku 20-percentnej zľavy pre všetkých, ktorí si zakúpia počas zápasu ktorýkoľvek z produktov klubového fanshopu.
Prvou fázou projektu bola samotná príprava prieskumu, ktorá spočívala v zostavení takého dotazníka, aby anketové otázky fanúšika zaujali, boli pre klub nápomocné, ale zároveň čas pre vyplnenie samotného dotazníka nezabrali viac ako 5-7 minút. Do prípravy je zahrnutá tlač, logistika, distribúcia a zber dotazníkov. Súčasťou mediálnej kampane sa stal úplne nový reklamný spot, ktorého súčasťou je Róbert Vittek. "Viťo" ako prvý vyplnil prieskumový dotazník s cieľom posunúť klub ďalej. Reklamný spot bude vysielaný v TV, bude dostupný na internete cez oficiálny youtube kanál. Propagácia akcie je tiež zabezpečená inzerciou prostredníctvom mediálnych partnerov.
Prieskum zrealizuje klub 18. októbra (18.30) počas zápasu Slovan – Trenčín. Každý z fanúšikov dostane pri vstupe na štadión anketový dotazník aj s ceruzkou, ktorý bude môcť vyplniť či už pred zápasom alebo počas neho na tribúne. V areáli štadióna sa budú nachádzať minimálne dva informačné stánky s futbalistkami Slovana, ktoré radi pomôžu pri vyplnení dotazníka. Po celom štadióne bude k dispozícii ešte 10 futbalistiek Slovana, ktoré budú k dispozícii pre fanúšikov ohľadne vyplnenia dotazníka.
V prieskume padnú otázky k možnej spoločnej federálnej lige alebo na aké média fanúšik reaguje. Vyplnený dotazník fanúšik bude môcť odovzdať v informačnom stánku, kde ako darček za vyplnenie dotazníka získa nový kalendár na rok 2014 s Róbertom Vittekom vo forme plagátu A2.
Samotné vyhodnocovanie výsledkov prieskumu je naplánované počas zimnej prestávky tak, aby v priebehu januára - februára budúceho roka boli výsledky prieskumu zverejnené, a to prostredníctvom klubových komunikačných nástrojov. Na základe výsledkov prieskumu bude klub môcť vyhodnotiť, v ktorých oblastiach bude môcť spraviť pozitívny posun a naopak, s ktorými oblasťami je fanúšik spokojný. Pri samotnom vyhodnocovaní bude klub brať do úvahy nielen výsledky prieskumu, ale zároveň reálne možnosti a zdroje klubu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Na snímke fanúšikovia Slovana Foto: TASR/Pavel Neubauer
Ďalším lákadlom pre fanúšikov, aby sa v čo najväčšom počte zapojili do projektu, je aj krok klubového fanshopu. Ten na zápas s Trenčínom pripravil pre všetkých fanúšikov Slovana atraktívnu ponuku 20-percentnej zľavy pre všetkých, ktorí si zakúpia počas zápasu ktorýkoľvek z produktov klubového fanshopu.
Prvou fázou projektu bola samotná príprava prieskumu, ktorá spočívala v zostavení takého dotazníka, aby anketové otázky fanúšika zaujali, boli pre klub nápomocné, ale zároveň čas pre vyplnenie samotného dotazníka nezabrali viac ako 5-7 minút. Do prípravy je zahrnutá tlač, logistika, distribúcia a zber dotazníkov. Súčasťou mediálnej kampane sa stal úplne nový reklamný spot, ktorého súčasťou je Róbert Vittek. "Viťo" ako prvý vyplnil prieskumový dotazník s cieľom posunúť klub ďalej. Reklamný spot bude vysielaný v TV, bude dostupný na internete cez oficiálny youtube kanál. Propagácia akcie je tiež zabezpečená inzerciou prostredníctvom mediálnych partnerov.
Prieskum zrealizuje klub 18. októbra (18.30) počas zápasu Slovan – Trenčín. Každý z fanúšikov dostane pri vstupe na štadión anketový dotazník aj s ceruzkou, ktorý bude môcť vyplniť či už pred zápasom alebo počas neho na tribúne. V areáli štadióna sa budú nachádzať minimálne dva informačné stánky s futbalistkami Slovana, ktoré radi pomôžu pri vyplnení dotazníka. Po celom štadióne bude k dispozícii ešte 10 futbalistiek Slovana, ktoré budú k dispozícii pre fanúšikov ohľadne vyplnenia dotazníka.
Otázky, ktoré budu v prieskume
V prieskume padnú otázky k možnej spoločnej federálnej lige alebo na aké média fanúšik reaguje. Vyplnený dotazník fanúšik bude môcť odovzdať v informačnom stánku, kde ako darček za vyplnenie dotazníka získa nový kalendár na rok 2014 s Róbertom Vittekom vo forme plagátu A2.
Samotné vyhodnocovanie výsledkov prieskumu je naplánované počas zimnej prestávky tak, aby v priebehu januára - februára budúceho roka boli výsledky prieskumu zverejnené, a to prostredníctvom klubových komunikačných nástrojov. Na základe výsledkov prieskumu bude klub môcť vyhodnotiť, v ktorých oblastiach bude môcť spraviť pozitívny posun a naopak, s ktorými oblasťami je fanúšik spokojný. Pri samotnom vyhodnocovaní bude klub brať do úvahy nielen výsledky prieskumu, ale zároveň reálne možnosti a zdroje klubu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR