|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. októbra 2012
Slovákov láka biznis na internete
Podnikať prostredníctvom internetového obchodu chce čoraz viac Slovákov. Kým vlani vzniklo mesačne približne 80 nových e-shopov, tento rok to bol takmer dvojnásobok. Každý ...
Zdieľať
BRATISLAVA 7. októbra (WEBNOVINY) - Podnikať prostredníctvom internetového obchodu chce čoraz viac Slovákov.
Kým vlani vzniklo mesačne približne 80 nových e-shopov, tento rok to bol takmer dvojnásobok.
Každý mesiac ich ale aj niekoľko desiatok zanikne. Dôvodom ich neúspechu je podľa Demutha v mnohých prípadoch aj slabá angažovanosť majiteľov.
Vyplýva to z údajov nezávislého portálu Heureka, ktorý sa zaoberá porovnávaním tovarov a cien internetových obchodov.
Slováci si najčastejšie otvárajú e-shopy s elektronikou, oblečením, parfumami a knihami.
"Medzi novovzniknutými e-shopmi dominujú hlavne tie malé, prostredníctvom ktorých sa ľudia snažia privyrobiť si popri zamestnaní," uviedol Kamil Demuth, projektový manažér portálu Heureka.sk.
Rastúca konkurencia podľa Demutha stále viac tlačí na zvyšovanie kvality služieb, takže najdôležitejším kritériom prestáva byť cena. Rozhodujúcou sa stáva osobná skúsenosť zákazníka. Recenzie sa tak stávajú dôležitou formou spätnej väzby nielen pre klienta, ale aj pre samotný internetový obchod.
Kým vlani vzniklo mesačne približne 80 nových e-shopov, tento rok to bol takmer dvojnásobok.
Každý mesiac ich ale aj niekoľko desiatok zanikne. Dôvodom ich neúspechu je podľa Demutha v mnohých prípadoch aj slabá angažovanosť majiteľov.
Vyplýva to z údajov nezávislého portálu Heureka, ktorý sa zaoberá porovnávaním tovarov a cien internetových obchodov.
Slováci si najčastejšie otvárajú e-shopy s elektronikou, oblečením, parfumami a knihami.
"Medzi novovzniknutými e-shopmi dominujú hlavne tie malé, prostredníctvom ktorých sa ľudia snažia privyrobiť si popri zamestnaní," uviedol Kamil Demuth, projektový manažér portálu Heureka.sk.
Rastúca konkurencia podľa Demutha stále viac tlačí na zvyšovanie kvality služieb, takže najdôležitejším kritériom prestáva byť cena. Rozhodujúcou sa stáva osobná skúsenosť zákazníka. Recenzie sa tak stávajú dôležitou formou spätnej väzby nielen pre klienta, ale aj pre samotný internetový obchod.