|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. júla 2013
Slovákom sa strácajú peniaze, šetria na úkor kvality
Od začiatku krízy vidia ľudia na Slovensku svoju finančnú situáciu stále pesimistickejšie. Viac ako tretina slovenskej bežnej populácie vo veku 15 až 65 rokov má pocit, že sa má v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. júla (WEBNOVINY) - Od začiatku krízy vidia ľudia na Slovensku svoju finančnú situáciu stále pesimistickejšie.
Viac ako tretina slovenskej bežnej populácie vo veku 15 až 65 rokov má pocit, že sa má v súčasnosti po finančnej stránke horšie, ako sa mala pred rokom.
Takmer tri štvrtiny Slovákov kontrolujú svoje výdavky a pre zhruba rovnaký podiel opýtaných sú peniaze čoraz častejšie predmetom diskusií v rodinách. Vyplynulo to zo štúdie TNS LifeStyle, ktorú od roku 2006 každé dva roky realizuje agentúra TNS Slovakia.
"Samozrejme sme rôzni a každý z nás máme iné priority v živote," uvádza TNS. Kým jedných kríza podľa spoločnosti nakopla k aktivite, iní pod jej vplyvom stagnovali a ťažko sa spamätávajú. "Vo všeobecnosti sme stále viac ochotní uľaviť z kvality v záujme nakúpiť čo najlacnejšie," uvádza spoločnosť v správe z prieskumu. Až 70 % občanov v prieskume deklaruje, že by uprednostnili lacnejší výrobok aj s nižšou kvalitou.
Na druhej strane si však takmer 40 % Slovákov napriek pretrvávajúcej kríze dopraje čo sa im páči a 72 % z opýtaných trávi voľný čas v nákupných centrách.
Agentúra TNS Slovakia vznikla 1. januára 2011 spojením agentúr TNS SK a TNS AISA Slovakia, na Slovensku poskytuje svoje služby od roku 1995. TNS poskytuje prieskumy, rady a hlbší pohľad do segmentácie trhu, reklamy, vývoja nových produktov, výkonu značiek a riadenia vlastníkmi. Skupina TNS patrí do siete Kantar Group, ktorá zjednocuje viac ako 20 rôznych špecializovaných spoločností.
Viac ako tretina slovenskej bežnej populácie vo veku 15 až 65 rokov má pocit, že sa má v súčasnosti po finančnej stránke horšie, ako sa mala pred rokom.
Takmer tri štvrtiny Slovákov kontrolujú svoje výdavky a pre zhruba rovnaký podiel opýtaných sú peniaze čoraz častejšie predmetom diskusií v rodinách. Vyplynulo to zo štúdie TNS LifeStyle, ktorú od roku 2006 každé dva roky realizuje agentúra TNS Slovakia.
"Samozrejme sme rôzni a každý z nás máme iné priority v živote," uvádza TNS. Kým jedných kríza podľa spoločnosti nakopla k aktivite, iní pod jej vplyvom stagnovali a ťažko sa spamätávajú. "Vo všeobecnosti sme stále viac ochotní uľaviť z kvality v záujme nakúpiť čo najlacnejšie," uvádza spoločnosť v správe z prieskumu. Až 70 % občanov v prieskume deklaruje, že by uprednostnili lacnejší výrobok aj s nižšou kvalitou.
Na druhej strane si však takmer 40 % Slovákov napriek pretrvávajúcej kríze dopraje čo sa im páči a 72 % z opýtaných trávi voľný čas v nákupných centrách.
Agentúra TNS Slovakia vznikla 1. januára 2011 spojením agentúr TNS SK a TNS AISA Slovakia, na Slovensku poskytuje svoje služby od roku 1995. TNS poskytuje prieskumy, rady a hlbší pohľad do segmentácie trhu, reklamy, vývoja nových produktov, výkonu značiek a riadenia vlastníkmi. Skupina TNS patrí do siete Kantar Group, ktorá zjednocuje viac ako 20 rôznych špecializovaných spoločností.