|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
SLOVAKIA TRAVEL v spolupráci s The European Travel Commission láka turistov z USA do slovenských miest
Tagy: Cestovanie PR
Národná organizácia pre propagáciu cestovného ruchu na Slovensku SLOVAKIA TRAVEL aktívne pracuje na prezentácii Slovenska v rámci platformy Discover Central Europe na vzdialených trhoch. Od augusta ...
Zdieľať
16.8.2024 (SITA.sk) - Národná organizácia pre propagáciu cestovného ruchu na Slovensku SLOVAKIA TRAVEL aktívne pracuje na prezentácii Slovenska v rámci platformy Discover Central Europe na vzdialených trhoch. Od augusta odštartovala dvojmesačnú digitálnu kampaň s názvom "Kreatívne mestá strednej Európy", na ktorej spolupracuje s The European Travel Commission a národnými organizáciami pre podporu cestovného ruchu v Česku, Poľsku a Maďarsku.
SLOVAKIA TRAVEL v kampani komunikuje významné slovenské mestské destinácie – Bratislavu, Košice a Trenčín ako európske hlavné mesto kultúry v roku 2026.
"Cieľom kampane je zvýšenie povedomia o regióne strednej Európy ako destinácii cestovného ruchu a zvýšenie počtu turistov a počtu prenocovaní amerických turistov v každej krajine, ktorá je súčasťou kampane jednotlivo, vrátane Slovenska,” uviedla Ivana Vala Magátová, generálna riaditeľka SLOVAKIA TRAVEL.
Kampaň Kreatívne mestá strednej Európy je komunikovaná aj prostredníctvom sociálnych sietí Expedie, realizovaná je v súlade s ročným marketingovým plánom platformy Discover Central Europe.
Discover Central Europe je spoločná komunikačná a kooperačná platforma národných organizácií cestovného ruchu Slovenska, Česka, Poľska a Maďarska fungujúca viac ako 20 rokov, s cieľom propagácie týchto štyroch destinácií na vzdialených, mimoeurópskych zdrojových trhoch cestovného ruchu.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - SLOVAKIA TRAVEL v spolupráci s The European Travel Commission láka turistov z USA do slovenských miest © SITA Všetky práva vyhradené.
SLOVAKIA TRAVEL v kampani komunikuje významné slovenské mestské destinácie – Bratislavu, Košice a Trenčín ako európske hlavné mesto kultúry v roku 2026.
"Cieľom kampane je zvýšenie povedomia o regióne strednej Európy ako destinácii cestovného ruchu a zvýšenie počtu turistov a počtu prenocovaní amerických turistov v každej krajine, ktorá je súčasťou kampane jednotlivo, vrátane Slovenska,” uviedla Ivana Vala Magátová, generálna riaditeľka SLOVAKIA TRAVEL.
Kampaň Kreatívne mestá strednej Európy je komunikovaná aj prostredníctvom sociálnych sietí Expedie, realizovaná je v súlade s ročným marketingovým plánom platformy Discover Central Europe.
Discover Central Europe je spoločná komunikačná a kooperačná platforma národných organizácií cestovného ruchu Slovenska, Česka, Poľska a Maďarska fungujúca viac ako 20 rokov, s cieľom propagácie týchto štyroch destinácií na vzdialených, mimoeurópskych zdrojových trhoch cestovného ruchu.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - SLOVAKIA TRAVEL v spolupráci s The European Travel Commission láka turistov z USA do slovenských miest © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Cestovanie PR
<< predchádzajúci článok
Fico plne podporuje Suska aj Šimkovičovú. Pre vyhrážky zabitím museli posilniť ochranu ministerky kultúry, tvrdí premiér (video)
Fico plne podporuje Suska aj Šimkovičovú. Pre vyhrážky zabitím museli posilniť ochranu ministerky kultúry, tvrdí premiér (video)