|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Slovakia Chips mení obal i logo Foto: Intersnack Slovensko a.s.
Bratislava 21. septembra (OTS) - Verní spotrebitelia určite nebudú sklamaní, pretože známe zemiačiky budú i naďalej vo farbách slovenskej trikolóry, ale s väčším dorazom na tradíciu, ktorú bude symbolizovať slovenská krajinka v pozadí. Ikonický názov Slovakia sa meniť nebude. „Odteraz si slovenskí spotrebitelia nájdu svoj obľúbený snack v nových obaloch, ktoré symbolizujú tradíciu a kvalitu. Obaly aj logo pôsobia modernejšie a prehľadnejšie, s dôrazom na pohostinnosť a jednoduchú krásu,“ vysvetľuje Alica Pašková, brand manažérka Intersnack, a.s. Viac o celom redizajne prezradila aj tieto zaujímavosti:Čo predchádzalo rozhodnutiu zmeniť logo a obaly tohto známeho výrobku?
V prvom rade je potrebné, aby sme sa prispôsobili vývoju trhu a požiadavkám spotrebiteľov. Aby sme zistili, ako slovenskí spotrebitelia vnímajú značku Slovakia a čo od nej očakávajú, uskutočnili sme spotrebiteľský prieskum. Rozhodnutie o redizajne obalov teda vychádzalo najmä z poznatkov tohto prieskumu. Chceli sme obaly prispôsobiť trendom a lepšie vyjadriť hodnoty, ktoré značka Slovakia zo sebou nesie. Toto sa týkalo i loga.
Kto navrhoval nové obaly a čím sa inšpiroval?
Ide o výsledok práce agentúry Fiala & Šebek Visual Communications. Predchádzalo tomu veľa spoločných stretnutí pred i počas vývoja designu. Hlavným zadaním bolo, aby nový obal podčiarkoval hodnoty značky akými sú tradícia, kvalita a slovenskosť. Nové obaly tiež chutnejšie zobrazujú produkt a výraznejšie odlišujú jednotlivé príchute na regáli, a tým uľahčujú spotrebiteľom rýchlejšie zorientovanie sa pri výbere svojho obľúbeného variantu.
Aká je história pri zmenách obalov Slovakia? Ako často a kedy sa naposledy takto výrazne menil ich obal?
Slovakia prešla zmenou obalov v roku 2014, kedy ale zmeny neboli tak výrazné.
Aký je teraz sortiment Slovakia, ktoré príchute sú dostupné na trhu? Aké sú ďalšie variácie slaných pečív Slovakia (čo všetko patrí do rodiny Slovakia)?
Sortiment značky je veľmi pestrý, Slovakia je v kategórii slaných snackov zastúpená vo všetkých segmentoch – chipsoch, pečive, špecialitách i orieškoch. Je dlhodobou jednotkou v kategórii slaných snackov s tržným podielom 15,6%, a taktiež lídrom v segmente chipsov, kde dosahuje tržný podiel 37,3%. Má v portfóliu hladké, vrúbkované chipsy, a tiež takzvané VRRRUBY s veľkými vrúbkami pre intenzívnejšie vychutnávanie. Novinkou sú i Kotlíkové Zemiakové Lupienky a Kotlíkové Arašidy uvedené na trh tento rok.
Nedávno bola uvedená novinka Slovakia Chips Kotlíkové, ktoré získali aj ocenenie. Viete nám povedať ako zareagovali spotrebitelia na túto novinku?
Kotlíkové vzbudili zatiaľ veľký záujem a prvé ohlasy od spotrebiteľov i zákazníkov sú veľmi pozitívne, čomu nasvedčuje i víťazstvo vo Voľbe spotrebiteľa - Novinka roku v kategórii slaných snackov. Rovnako pozitívne sú i prvé informácie a dáta z obchodných reťazcov.
História značky Slovakia: Slovakia je tradičná značka slaných snackov, ktorú Intersnack Slovensko a.s. predáva na slovenskom trhu od roku 1994. Zahŕňa široké portfólio chipsov, slaných orieškov, tyčiniek a ďalšieho slaného pečiva. SLOVAKIA je najznámejšou značkou slaných snackov najmä v kategórii chipsov. Jej obľúbenosť a kvalitu potvrdzujú každodenne spotrebitelia a je vyjadrená aj oceneniami ako napríklad Ocenenie Najdôveryhodnejšia značka, kde bola v roku 2016 zvolená za 3. najdôveryhodnejšiu značku na Slovensku.
Zdroj dát AC Nielsen, Value share MAT July 2017
Zdroj dát AC Nielsen, Value share MAT July 2017
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR