Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Slováci vyhľadávajú originálne vianočné darčeky



Klasické darčeky idú tento rok bokom, ľudia dávajú prednosť originálnym vianočným prekvapeniam. Trendom sú antistresové maľovanky pre dospelých, filmové hračky, obrazy z ...



Zdieľať
Foto: www.zlavomat.sk
Bratislava 15. december (OTS) – Klasické darčeky idú tento rok bokom, ľudia dávajú prednosť originálnym vianočným prekvapeniam. Trendom sú antistresové maľovanky pre dospelých, filmové hračky, obrazy z vlastných fotografií, bio produkty či selfie tyče. Okrem tovaru si ľudia pochvaľujú pobyty, ktorých súčasťou sú aj skipasy, zážitkové darčeky v podobe kapitánskeho alebo leteckého kurzu, jázd na super drahých autách či únikových hier pre celú partiu. Vyplýva to z aktuálnych výsledkov najväčšieho zľavového portálu Zľavomat.sk


„Zákazníci Zľavomatu myslia na Vianoce včas a darčeky poctivo zhromažďujú už od polovice novembra. Najviac ľudí nakupuje vianočné darčeky práve v týchto dňoch – na začiatku decembra. Nájde sa aj pár oneskorencov, ktorí si nákup nechávajú na poslednú chvíľu. V tomto má Zľavomat oproti kamenným predajniam výhodu – zákazník môže kúpiť darček aj na Štedrý deň,“ uviedol Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk, ktorý patrí do skupiny Slevomat Group.

Pre pohodlnejší výber darčekov Zľavomat vynovil online pomocníka – Darčekový zameriavač. S jeho pomocou si môžu zákazníci pohodlne vyfiltrovať, do akej sumy (10 €, 20 €, 40 € alebo 80 €) chcú vidieť ponuku darčekov. Vďaka tomu sa im zobrazujú naozaj len tie ponuky, na ktoré majú rozpočet, a zároveň ušetria čas. „Na Zľavomate sa dá vybrať pekný darček už od pár eur, ale ponúkame aj exkluzívne veci ako napríklad inteligentný vysávač, drahšie dovolenky či operácie očí. Priemerný vianočný nákup má aktuálne hodnotu nad 50 eur,“ doplnil Štefan Miho.

Záujem o zľavový portál Zľavomat rastie pred Vianocami dvojnásobne a ponuky si denne prezerajú státisíce ľudí „Mnohí zákazníci vedia presne, čo chcú, ale každý rok pribúdajú takí, ktorí hľadajú inšpirácie a nápady. S nástupom smartfónov a mobilných zariadení, vďaka ktorým môžu byť zákazníci neustále pripojení k internetu, sa mení aj profil typického zákazníka Zľavomatu. Samotná zľava už nie je hlavným motivátorom na nákup, ľudia skôr vyhľadávajú radosť z objavovania nových vecí pre seba i svojich blízkych, kdekoľvek sa práve nachádzajú,“ dodal Štefan Miho.


Viac inšpirácií na darčeky nájdete na Zľavomat.sk.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
ZEMAN: Opatrnosť voči migrantom nie je len záležitosťou skupiny V4
<< predchádzajúci článok
K ohrozeniu pacientov v onkologickom ústave podľa riaditeľa nedošlo