|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. apríla 2006
Slováci vlani maškrtili na zmrzline menej ako v roku 2004
Zmrzlinové osvieženie si v roku 2005 doprialo menej Slovákov ako v roku 2004. Nakúpený objem zmrzliny klesol o takmer štrnásť percent, pričom klesal najmä nákup značkových výrobkov. Predaj ...
Zdieľať
BRATISLAVA 24. apríla (WN/SITA) - Zmrzlinové osvieženie si v roku 2005 doprialo menej Slovákov ako v roku 2004. Nakúpený objem zmrzliny klesol o takmer štrnásť percent, pričom klesal najmä nákup značkových výrobkov. Predaj značiek zmrzlín súkromných predajcov vzrástol o 43 percent. Slovenské domácnosti vynaložili na nákup zmrzliny v roku 2005 o sedemnásť percent menej peňazí, ako v roku 2004.
Z hľadiska kvartálneho vývoja nakúpeného množstva zmrzliny sa dá povedať, že oproti roku 2004 nastal kontinuálny pokles vo všetkých periódach roku 2005. Výnimkou boli iba Vianoce 2005, kedy slovenské domácnosti nakúpili viac zmrzliny ako v porovnateľnom období predchádzajúceho roka.
V súvislosti s podporou zdravého životného štýlu už dnes nákupcovia kladú väčší dôraz na výživové hodnoty zmrzlinových výrobkov. Zákazníci majú možnosť vyberať si zo širokej palety špeciálnych výrobkov, ktoré sú vhodné napríklad pri chudnutí. Nové produktové rady ponúkajú aj nové príchute, prechádza sa na používanie prírodných farbív a syntetických príchutí.
Kontinuálny prieskum spoločnosti GfK sledoval aj vývoj nákupov objemu take-home zmrzliny, teda nákup zmrzliny domov.
FOTO:SITA