![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
29. júla 2013
Slováci vidia svoju finančnú situáciu stále pesimistickejšie
Takmer tri štvrtiny Slovákov v súčasnosti kontrolujú svoje výdavky a dokonca sú peniaze čoraz častejšie predmetom diskusií v rodinách. Viac ako tretina slovenskej populácie ...
Zdieľať

Štúdia segmentuje Slovákov do šiestich typologicky odlišných skupín vzhľadom na životné postoje a hodnoty, ktoré sú ľuďom blízke. Rovnako kríza mala na tieto skupiny rozdielny efekt, jedných podnietila k aktivite, ďalší však pod jej vplyvom stagnovali a ťažko sa im spamätáva.
Vo všeobecnosti sú Slováci stále viac ochotní uľaviť z kvality v záujme nakúpiť čo najlacnejšie. Až 70 % občanov SR deklaruje, že by uprednostnili lacnejší výrobok aj s nižšou kvalitou. Na druhej strane si však takmer 40 % Slovákov napriek pretrvávajúcej kríze dopraje čo sa im páči a až 72 % z nich trávi voľný čas v nákupných centrách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR