|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Slováci sú pôžitkári, prémiových áut je na cestách viac
Predaj vozidiel prémiového segmentu BMW a MINI tento rok za prvých 9 mesiacov v Bratislave narástol v porovnaní s minulým rokom takmer dvojnásobne. Tento rok rastie predaj nových ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. novembra 2015 (WBN/PR) - Predaj vozidiel prémiového segmentu BMW a MINI tento rok za prvých 9 mesiacov v Bratislave narástol v porovnaní s minulým rokom takmer dvojnásobne.
Tento rok rastie predaj nových osobných automobilov v celej Európe a Slovensko nie je výnimkou. "Za prvých deväť mesiacov sme na Slovensku zaznamenali nárast predaja nových vozidiel o 30% oproti minulému roku, čo je dramaticky vyššie ako trhový priemer,” potvrdzuje Ralph Howie, generálny riaditeľ Auto Palace pre Slovensko a Českú republiku , ktorá patrí u nás k najväčším predajcom značiek BMW a MINI, Mitsubitshi a Mazda. Podľa Howieho narástol nielen predaj nových vozidiel, ale aj jazdených a to o 45% oproti minulému roku.
"Najväčší nárast za prvých 9 mesiacov sme zaznamenali v predaji prémiového segmentu, konkrétne modelov značiek BMW a MINI, kde sme objem predaných vozidiel oproti minulému roku zdvojnásobili,” uvádza Howie. Dodáva, že tento rok zaznamenali pri BMW vyšší záujem najmä o kúpu SUV modelov.
Keď ide o výber farby auta prémiovej značky, podľa štatistík spoločnosti Auto Palace sú Slováci stále konzervatívni. "U značky BMW prevládali aj tento rok farby čierna a biela, zatiaľ čo len každé 3. vozidlo bolo inej farby. Treťou najobľúbenejšou farbou nových BMW bola modrá. A naopak, v prípade značky MINI bola červená najpredávanejšou farbou, rovnako ako biela. Trojicu najobľúbenejších farieb uzatvárala znovu modrá,” hovorí Howie.
Hoci vozidlá prémiového segmentu kupujú predovšetkým firmy a tvoria tak pre značky BMW a MINI takmer 95% celkového predaja, počet fyzických osôb, ktoré sa zaujímajú o kúpu prémiových značiek narastá. Jazdiť na autách vyššej triedy si môžu dovoliť vďaka výhodným podmienkam financovania. "Takmer každé druhé auto je kupované cez financovanie, jednoducho tak, že nie je vyplatené ihneď,” potvrdzuje Ralph Howie. Navyše, operatívny leasing je výhodný už aj pre fyzické osoby. Umožňuje, že prémiové značky sú dostupné aj pre bežných Slovákov.
Jazdenie prémiového vozidla ide ruka v ruke s využívaním autorizovaného servisu. Vďaka rastúcemu záujmu o značky BMW a MINI, Auto Palace rastie aj v počte servisných zákazníkov.
"V rámci Slovenska máme najväčšiu bázu klientov, ktorí navštívili náš servis min. 2 krát za posledných 12 mesiacov a aj vďaka nim sme servisom BMW s najväčším počtom spokojných klientov. Veríme, že rozhodnutie klientov, že sa k nám vrátia ovplyvňuje nielen kvalita samotného servisu ale aj prístup našich servisných kolegov, ktorí dobre poznajú nielen našich zákazníkov ale aj ich vozidlá,” uvádza Howie.
———————-------------------------------------------------------------------
O Auto Palace Group
Auto Palace patrí k najväčším predajcom prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku. Je súčasťou holandského holdingu AutoBinck Holding N.V., s dlhoročnou tradíciou a stabilnou pozíciou jedného z lídrov na európskom automobilovom trhu. Holandský koncern bol založený rodinou Lauretovcov už v roku 1907 a už viac ako 50 rokov je riadený prezidentom spoločnosti, Rolfom Lauretom.
Autobinck je zastúpený na 7 trhoch Strednej Európy a Beneluxu, predpokladaný obrat by mal v roku 2015 dosiahnuť 1,18 miliardy EUR.
Holding spoločnosti AutoBinck je rozdelený do 4 divízií: 1) Distribúcia a predaj vozidiel, 2) Leasing a financovanie (Business Lease), 3) Náhradné diely a príslušenstvo, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace pôsobí ako distribútor a maloobchodný predajca nových a jazdených áut. Zaoberá sa aj popredajnými službami, servisom, predajom náhradných dielov, požičiavaním vozidiel v Slovenskej a Českej republike už od roku 1991. V rámci Slovenska a Českej republiky je jednou z najväčších skupín, ktoré sa zaoberajú maloobchodným predajom s ročným predajom viac ako 9000 vozidiel.
Auto Palace ponúka širokú škálu služieb na každej pobočke. Pod jednou strechou tu zákazníci nájdu zázemie pre výber a servis nových vozidiel, predaj a nákup jazdených vozidiel (BMW Premium Selection, Auto Point), servisné zázemie, karosáreň, predaj náhradných dielov a požičovňu vozidiel (RentPoint). Súčasťou všetkých predajných centier sú autorizované servisné strediská vybavené najmodernejšou opravárenskou a diagnostickou technológiou.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Tento rok rastie predaj nových osobných automobilov v celej Európe a Slovensko nie je výnimkou. "Za prvých deväť mesiacov sme na Slovensku zaznamenali nárast predaja nových vozidiel o 30% oproti minulému roku, čo je dramaticky vyššie ako trhový priemer,” potvrdzuje Ralph Howie, generálny riaditeľ Auto Palace pre Slovensko a Českú republiku , ktorá patrí u nás k najväčším predajcom značiek BMW a MINI, Mitsubitshi a Mazda. Podľa Howieho narástol nielen predaj nových vozidiel, ale aj jazdených a to o 45% oproti minulému roku.
"Najväčší nárast za prvých 9 mesiacov sme zaznamenali v predaji prémiového segmentu, konkrétne modelov značiek BMW a MINI, kde sme objem predaných vozidiel oproti minulému roku zdvojnásobili,” uvádza Howie. Dodáva, že tento rok zaznamenali pri BMW vyšší záujem najmä o kúpu SUV modelov.
Keď ide o výber farby auta prémiovej značky, podľa štatistík spoločnosti Auto Palace sú Slováci stále konzervatívni. "U značky BMW prevládali aj tento rok farby čierna a biela, zatiaľ čo len každé 3. vozidlo bolo inej farby. Treťou najobľúbenejšou farbou nových BMW bola modrá. A naopak, v prípade značky MINI bola červená najpredávanejšou farbou, rovnako ako biela. Trojicu najobľúbenejších farieb uzatvárala znovu modrá,” hovorí Howie.
Hoci vozidlá prémiového segmentu kupujú predovšetkým firmy a tvoria tak pre značky BMW a MINI takmer 95% celkového predaja, počet fyzických osôb, ktoré sa zaujímajú o kúpu prémiových značiek narastá. Jazdiť na autách vyššej triedy si môžu dovoliť vďaka výhodným podmienkam financovania. "Takmer každé druhé auto je kupované cez financovanie, jednoducho tak, že nie je vyplatené ihneď,” potvrdzuje Ralph Howie. Navyše, operatívny leasing je výhodný už aj pre fyzické osoby. Umožňuje, že prémiové značky sú dostupné aj pre bežných Slovákov.
Jazdenie prémiového vozidla ide ruka v ruke s využívaním autorizovaného servisu. Vďaka rastúcemu záujmu o značky BMW a MINI, Auto Palace rastie aj v počte servisných zákazníkov.
"V rámci Slovenska máme najväčšiu bázu klientov, ktorí navštívili náš servis min. 2 krát za posledných 12 mesiacov a aj vďaka nim sme servisom BMW s najväčším počtom spokojných klientov. Veríme, že rozhodnutie klientov, že sa k nám vrátia ovplyvňuje nielen kvalita samotného servisu ale aj prístup našich servisných kolegov, ktorí dobre poznajú nielen našich zákazníkov ale aj ich vozidlá,” uvádza Howie.
———————-------------------------------------------------------------------
O Auto Palace Group
Auto Palace patrí k najväčším predajcom prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku. Je súčasťou holandského holdingu AutoBinck Holding N.V., s dlhoročnou tradíciou a stabilnou pozíciou jedného z lídrov na európskom automobilovom trhu. Holandský koncern bol založený rodinou Lauretovcov už v roku 1907 a už viac ako 50 rokov je riadený prezidentom spoločnosti, Rolfom Lauretom.
Autobinck je zastúpený na 7 trhoch Strednej Európy a Beneluxu, predpokladaný obrat by mal v roku 2015 dosiahnuť 1,18 miliardy EUR.
Holding spoločnosti AutoBinck je rozdelený do 4 divízií: 1) Distribúcia a predaj vozidiel, 2) Leasing a financovanie (Business Lease), 3) Náhradné diely a príslušenstvo, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace pôsobí ako distribútor a maloobchodný predajca nových a jazdených áut. Zaoberá sa aj popredajnými službami, servisom, predajom náhradných dielov, požičiavaním vozidiel v Slovenskej a Českej republike už od roku 1991. V rámci Slovenska a Českej republiky je jednou z najväčších skupín, ktoré sa zaoberajú maloobchodným predajom s ročným predajom viac ako 9000 vozidiel.
Auto Palace ponúka širokú škálu služieb na každej pobočke. Pod jednou strechou tu zákazníci nájdu zázemie pre výber a servis nových vozidiel, predaj a nákup jazdených vozidiel (BMW Premium Selection, Auto Point), servisné zázemie, karosáreň, predaj náhradných dielov a požičovňu vozidiel (RentPoint). Súčasťou všetkých predajných centier sú autorizované servisné strediská vybavené najmodernejšou opravárenskou a diagnostickou technológiou.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.