![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Slováci sú ochotní priplatiť si za kvalitné domáce výrobky
Projekt Kvalita z našich regiónov už štvrtý rok vzdeláva spotrebiteľov Slovenska aký dopad bude mať väčšia preferencia slovenského pred zahraničným, či už v oblasti ...
Zdieľať

Výsledky prieskumu, ktorý každoročne zastrešuje spoločnosť GfK Slovensko, sú veľmi pozitívne. Ukázal, že slovenskému spotrebiteľovi prestáva byť ľahostajné, čo má na svojom stole a čo konzumuje on a jeho deti. Veľké množstvo informácii a v nemalej miere aj publikované potravinové škandály ho prinútili zamyslieť sa na tým, čo si dáva do košíka. Napríklad v roku 2013 si až o 5% viac dopytovaných zákazníkov bolo ochotných priplatiť si za hydinové mäso domácej produkcie ako v roku 2012. V prípade cestovín to bolo o 6% viac, cereálie o 7% viac, prípravky na starostlivosť o pokožku o 6% viac, šampóny a iné výrobky na starostlivosť o vlasy o 6% viac. Plusové hodnoty v ochote priplatiť si za výrobky slovenskej výroby vzrástli v priemere o 3% pri všetkých ďalších sledovaných druhoch potravín a nepotravinových výrobkov.
Projekt Kvalita z našich regiónov sa snaží občanom každoročne priblížiť všetky výhody, ktoré z nákupu slovenských produktov a podpory domácich služieb vyplývajú a pozitívne ovplyvňujú život samotného nákupcu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR