|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. novembra 2013
Slováci sú naďalej verní bulváru, najviac ľudí číta Nový Čas
Pozíciu najčítanejšieho denníka si dlhodobo drží denník Nový Čas. Ako vyplýva zo základných výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. novembra (WEBNOVINY) - Pozíciu najčítanejšieho denníka si dlhodobo drží denník Nový Čas.
Ako vyplýva zo základných výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle - TGI (MML-TGI) spoločnosti MEDIAN SK, celkovo čítalo posledné vydanie niektorého z celoštátnych denníkov v 2. a 3. kvartáli tohto roka 34 % populácie a za posledných 14 dní 72 % populácie vo veku 14 - 79 rokov.
Čítanosť celoštátnych denníkov v 2. a 3. kvartáli 2013 otvára podľa prieskumu Nový Čas s 18-percentnou čítanosťou, druhý v poradí je denník Sme so 7 %-ami, čítanosť denníka Plus jeden deň je rovnako na úrovni 7 % a Pravdu číta tiež 7 % ľudí.
Čítanosť týždenníkov stúpla
Hospodárske noviny získali čítanosť 4 %, rovnako ako aj Šport a Korzár má čítanosť 3 %. Ďalej nasledujú Új Szó (2 %) a Avízo (1 %). Výsledky Národného prieskumu MML - TGI poskytla agentúre SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK. Prieskum uskutočnila spoločnosť MEDIAN SK od 1. apríla do 15. septembra na vzorke 4021 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.
Týždenníky monitorované v prieskume si prelistuje alebo prečíta 45 % opýtaných. Celková čítanosť týždenníkov stúpla o jedno percento v porovnaní s 1. a 2. kvartálom tohto roka. Týždenník Plus 7 dní dosiahol najvyššiu čítanosť, 11 %.
Druhú pozíciu obsadil Život s čítanosťou deväť percent a tretiu Nový Čas pre ženy s ôsmimi percentami. Týždenník Báječná žena číta 7 % ľudí, na piatom mieste je Eurotelevízia s piatimi percentami a na šiestom Slovenka so štyrmi percentami. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny, ktorý čítajú tri percentá respondentov.
Mesačníkom kraľuje Zdravie
Celková čítanosti dvojtýždenníkov je 17 %, čo je dvojpercentný nárast v porovnaní s 1. a 2. kvartálom. Najčítanejšími titulmi medzi dvojtýždenníkmi sú: TV max (4 %) a Tele plus (3 %). Bratislavské noviny, Tatransko-Spišské ECHO, Relax, Bratislavský kuriér a Profit majú jednopercentnú čítanosť.
Celková čítanosť mesačníkov v 2. a 3. kvartáli 2013 je na úrovni 52 %, čo je o dve percentá viac v porovnaní s prvými dvoma kvartálmi tohto roka.
Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Zdravie (9 %), druhý je mesačník Záhradkár (8 %) a tretia Eva (7 %), za ktorou je EMMA tiež so siedmimi percentami. Mesačník Nový čas Krížovky dosiahol 4 %. Ďalej nasledujú mesačníky Kam do mesta a Maxikrížovky rovnako so štyrmi percentami.
Ako vyplýva zo základných výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle - TGI (MML-TGI) spoločnosti MEDIAN SK, celkovo čítalo posledné vydanie niektorého z celoštátnych denníkov v 2. a 3. kvartáli tohto roka 34 % populácie a za posledných 14 dní 72 % populácie vo veku 14 - 79 rokov.
Čítanosť celoštátnych denníkov v 2. a 3. kvartáli 2013 otvára podľa prieskumu Nový Čas s 18-percentnou čítanosťou, druhý v poradí je denník Sme so 7 %-ami, čítanosť denníka Plus jeden deň je rovnako na úrovni 7 % a Pravdu číta tiež 7 % ľudí.
Čítanosť týždenníkov stúpla
Hospodárske noviny získali čítanosť 4 %, rovnako ako aj Šport a Korzár má čítanosť 3 %. Ďalej nasledujú Új Szó (2 %) a Avízo (1 %). Výsledky Národného prieskumu MML - TGI poskytla agentúre SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK. Prieskum uskutočnila spoločnosť MEDIAN SK od 1. apríla do 15. septembra na vzorke 4021 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.
Týždenníky monitorované v prieskume si prelistuje alebo prečíta 45 % opýtaných. Celková čítanosť týždenníkov stúpla o jedno percento v porovnaní s 1. a 2. kvartálom tohto roka. Týždenník Plus 7 dní dosiahol najvyššiu čítanosť, 11 %.
Druhú pozíciu obsadil Život s čítanosťou deväť percent a tretiu Nový Čas pre ženy s ôsmimi percentami. Týždenník Báječná žena číta 7 % ľudí, na piatom mieste je Eurotelevízia s piatimi percentami a na šiestom Slovenka so štyrmi percentami. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny, ktorý čítajú tri percentá respondentov.
Mesačníkom kraľuje Zdravie
Celková čítanosti dvojtýždenníkov je 17 %, čo je dvojpercentný nárast v porovnaní s 1. a 2. kvartálom. Najčítanejšími titulmi medzi dvojtýždenníkmi sú: TV max (4 %) a Tele plus (3 %). Bratislavské noviny, Tatransko-Spišské ECHO, Relax, Bratislavský kuriér a Profit majú jednopercentnú čítanosť.
Celková čítanosť mesačníkov v 2. a 3. kvartáli 2013 je na úrovni 52 %, čo je o dve percentá viac v porovnaní s prvými dvoma kvartálmi tohto roka.
Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Zdravie (9 %), druhý je mesačník Záhradkár (8 %) a tretia Eva (7 %), za ktorou je EMMA tiež so siedmimi percentami. Mesačník Nový čas Krížovky dosiahol 4 %. Ďalej nasledujú mesačníky Kam do mesta a Maxikrížovky rovnako so štyrmi percentami.