|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. septembra 2009
Slováci si všímajú akcie oveľa viac ako v minulosti
Z výsledkov prieskumu o globálnej hospodárskej kríze vyplýva, že Slováci si všímajú zľavy viac ako v minulosti. Podľa ankety, ktorú v máji realizovala výskumná agentúra TNS SK na vzorke 1013 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. septembra (WEBNOVINY) - Z výsledkov prieskumu o globálnej hospodárskej kríze vyplýva, že Slováci si všímajú zľavy viac ako v minulosti. Podľa ankety, ktorú v máji realizovala výskumná agentúra TNS SK na vzorke 1013 respondentov, sa pri bežných nákupoch o letáky a špeciálne ponuky zaujíma až 71,5 percenta ľudí.
Dve tretiny respondentov si pri nákupoch produktov krátkodobej spotreby dávajú oveľa väčší pozor na to, čo si v predajni vkladajú do košíka, až tri pätiny si vyberajú tieto produkty podľa ceny. Na druhej strane, len dve pätiny ľudí sa pri bežných nákupoch neobmedzujú a nakupujú rovnako, ako pred tým. Slovenských výrobcov a produkty vyrobené na Slovensku si vyberá viac ako 37 percent spotrebiteľov. Aj napriek lacnejším variantom produktov, takmer 30 percent ľudí ostáva verných svojim overeným značkám.
Prieskum zisťoval aj názory na všetky ostatné výdavky, ako napríklad nákup elektrospotrebičov, áut, dovoleniek a ostatných služieb. Až 72,5 percent respondentov súhlasilo s tým, že pri nákupe drahších spotrebičov sa pozerá na ceny viac ako predtým. Dve tretiny spotrebiteľov odkladajú väčšie výdavky na neskôr a viac ako polovica sa pri nákupe rozhoduje výhradne podľa ceny a nie podľa značky. Necelé dve pätiny sú aj naďalej presvedčené, že pri kúpe drahších tovarov je rovnako rozhodujúca značka ako cena.
Informácie agentúre SITA poskytla PR manažérka výskumnej agentúry TNS Vladimíra Jakubéczyová.
SITA
Dve tretiny respondentov si pri nákupoch produktov krátkodobej spotreby dávajú oveľa väčší pozor na to, čo si v predajni vkladajú do košíka, až tri pätiny si vyberajú tieto produkty podľa ceny. Na druhej strane, len dve pätiny ľudí sa pri bežných nákupoch neobmedzujú a nakupujú rovnako, ako pred tým. Slovenských výrobcov a produkty vyrobené na Slovensku si vyberá viac ako 37 percent spotrebiteľov. Aj napriek lacnejším variantom produktov, takmer 30 percent ľudí ostáva verných svojim overeným značkám.
Prieskum zisťoval aj názory na všetky ostatné výdavky, ako napríklad nákup elektrospotrebičov, áut, dovoleniek a ostatných služieb. Až 72,5 percent respondentov súhlasilo s tým, že pri nákupe drahších spotrebičov sa pozerá na ceny viac ako predtým. Dve tretiny spotrebiteľov odkladajú väčšie výdavky na neskôr a viac ako polovica sa pri nákupe rozhoduje výhradne podľa ceny a nie podľa značky. Necelé dve pätiny sú aj naďalej presvedčené, že pri kúpe drahších tovarov je rovnako rozhodujúca značka ako cena.
Informácie agentúre SITA poskytla PR manažérka výskumnej agentúry TNS Vladimíra Jakubéczyová.
SITA