|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. septembra 2015
Slováci si uvedomujú, že poplatok za bankový účet je vysoký
Slováci si uvedomujú, že za svoje účty ...
Zdieľať
Do zmeny svojej nevýhodnej banky sa klienti veľmi nehrnú. Až 45 percent Slovákov od zmeny odrádza príliš zdĺhavý proces a dlhé vybavovanie.
BRATISLAVA 29. septembra (WebNoviny.sk) - Slováci si uvedomujú, že za svoje účty platia zbytočne veľa peňazí. Ako ukázal prieskum Prima banky, ktorý pre ňu zrealizovala prieskumná agentúra 2muse, 56 percent ľudí označilo svoj poplatok za vedenie účtu za vysoký. Na otázku, či ľudia zvažujú, že by vymenili svoj účet za výhodnejší v inej banke, následne iba 42 percent obyvateľov odpovedalo áno.
Do zmeny svojej nevýhodnej banky sa Slováci veľmi nehrnú, pričom polovica odmietavých by si účet v inej banke otvorila až vtedy, keď ich vlastná banka poriadne "naštve". Štyridsaťšesť percent respondentov lákajú do inej banky výhody, benefity a odmena za platby kartou. Naopak, až 45 percent Slovákov od zmeny odrádza príliš zdĺhavý proces a dlhé vybavovanie a ďalší respondenti uviedli, že sa im to nechce riešiť, lebo sa im účty vo všetkých bankách zdajú rovnaké.
Odporúčame:
Slováci neplatia faktúry načas, sú pod európskym priemerom
Podľa prieskumu sedem z desiatich obyvateľov vyžaduje od svojej banky jednoduchú a zrozumiteľnú komunikáciu. Viac ako polovica očakáva prehľadnú a férovú ponuku produktov a služieb. V prvej trojke očakávaní od banky skončila aj dostupnosť, široká sieť pobočiek a bankomatov.
"Pri výbere účtu je dôležité porovnávať všetky služby a výhody a nezabúdať pritom aj na dostupnosť banky. Klienti si stále potrpia na blízkosť pobočky svojej banky, ktorú môžu v prípade potreby navštíviť osobne," povedala riaditeľka divízie riadenia produktov Prima banky Henrieta Gahérová.
Prieskum pre Prima banku zrealizovala prieskumná agentúra 2muse. Vzorku tvorilo 500 rozhovorov. V rámci metodiky prieskumu išlo o on-line dopytovanie. Agentúra prieskum uskutočnila v septembri tohto roka.
Do zmeny svojej nevýhodnej banky sa Slováci veľmi nehrnú, pričom polovica odmietavých by si účet v inej banke otvorila až vtedy, keď ich vlastná banka poriadne "naštve". Štyridsaťšesť percent respondentov lákajú do inej banky výhody, benefity a odmena za platby kartou. Naopak, až 45 percent Slovákov od zmeny odrádza príliš zdĺhavý proces a dlhé vybavovanie a ďalší respondenti uviedli, že sa im to nechce riešiť, lebo sa im účty vo všetkých bankách zdajú rovnaké.
Slováci neplatia faktúry načas, sú pod európskym priemerom
Podľa prieskumu sedem z desiatich obyvateľov vyžaduje od svojej banky jednoduchú a zrozumiteľnú komunikáciu. Viac ako polovica očakáva prehľadnú a férovú ponuku produktov a služieb. V prvej trojke očakávaní od banky skončila aj dostupnosť, široká sieť pobočiek a bankomatov.
"Pri výbere účtu je dôležité porovnávať všetky služby a výhody a nezabúdať pritom aj na dostupnosť banky. Klienti si stále potrpia na blízkosť pobočky svojej banky, ktorú môžu v prípade potreby navštíviť osobne," povedala riaditeľka divízie riadenia produktov Prima banky Henrieta Gahérová.
Prieskum pre Prima banku zrealizovala prieskumná agentúra 2muse. Vzorku tvorilo 500 rozhovorov. V rámci metodiky prieskumu išlo o on-line dopytovanie. Agentúra prieskum uskutočnila v septembri tohto roka.