|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Slováci si pochvaľujú kvalitu čerstvého ovocia a zeleniny, lahôdok a vernostné programy v BILLA, tieto kategórie získali prestížne ocenenie QUDAL
Sieť supermarketov BILLA je lídrom v kvalite a zákazníkom ponúka nielen široký sortiment potravín, ale aj vynikajúce vernostné programy. Potvrdzuje to pečať QUDAL, významné ocenenie kvality, ktoré ...
Zdieľať
28.3.2022 (Webnoviny.sk) - Sieť supermarketov BILLA je lídrom v kvalite a zákazníkom ponúka nielen široký sortiment potravín, ale aj vynikajúce vernostné programy. Potvrdzuje to pečať QUDAL, významné ocenenie kvality, ktoré pre BILLA udelila renomovaná švajčiarska organizácia ICERTIAS. V jej najnovšom prieskume trhu odovzdali slovenskí zákazníci spoločnosti BILLA najviac hlasov v kategóriách čerstvé ovocie a zelenina, lahôdky a vernostný program.
"Kvalita produktov a služieb, ktoré ponúkame našim zákazníkom, je pre nás v BILLA tou najväčšou prioritou už od príchodu na slovenský trh pred 29 rokmi. Tomu, že sa ľudia pravidelne a radi vracajú do našich predajní, vďačíme širokej ponuke kvalitných výrobkov a výborným službám, ktoré poskytujeme zákazníkom. Sme nesmierne radi, že našu snahu najnovšie ocenila aj organizácia ICERTIAS. Jej medaila kvality, QUDAL, je pre nás veľkým zadosťučinením a zároveň záväzkom kvality do budúcnosti," povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.
Získanie medaily kvality QUDAL je zárukou toho, že firma svojim zákazníkom ponúka produkty a služby tej najprémiovejšej akosti, a zároveň garantuje, že zákazníci sa na ocenenú spoločnosť môžu vždy s dôverou spoľahnúť. Je symbolom toho, čo je pre dnešných zákazníkov najdôležitejšie – teda kvalita, hodnota, férovosť, reputácia a dôveryhodnosť. Zákazníci sú v BILLA na prvom mieste, preto, ak napríklad nie sú spokojní s tovarom, môžu ho po predložení dokladu o zaplatení vrátiť či vymeniť. A to kedykoľvek a v akejkoľvek predajni na Slovensku.
Spoločnosť BILLA získala ocenenie QUDAL na základe nového prieskumu slovenského trhu, ktorý bol zrealizovaný počas januára na vzorke 1 200 respondentov. Účastníci prieskumu venovali najväčší počet hlasov spoločnosti BILLA v troch kategóriách – Oddelenie čerstvého ovocia a zeleniny, Oddelenie lahôdok a Vernostný program. "Pri ultra čerstvých potravinách, akými sú ovocie, zelenina a lahôdky, je ich kvalita mimoriadne dôležitá. Preto je pre nás dôležitý správny výber dodávateľov, pravidelná kontrola sortimentu a starostlivý prístup našich zamestnancov pri vykladaní na pulty a pri obsluhe zákazníkov. Tiež sa veľmi tešíme z toho, že si ľudia za najkvalitnejší vernostný program zvolili náš BILLA Bonus," uviedol A. Riehl. Ocenenie QUDAL pomôže spoločnosti BILLA ešte viac šíriť svoju dobrú povesť – až 86,7 % opýtaných Slovákov totiž v prieskume potvrdilo, že by si radšej kúpili produkty alebo služby, ktoré získali túto prestížnu medailu.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Slováci si pochvaľujú kvalitu čerstvého ovocia a zeleniny, lahôdok a vernostné programy v BILLA, tieto kategórie získali prestížne ocenenie QUDAL © SITA Všetky práva vyhradené.
"Kvalita produktov a služieb, ktoré ponúkame našim zákazníkom, je pre nás v BILLA tou najväčšou prioritou už od príchodu na slovenský trh pred 29 rokmi. Tomu, že sa ľudia pravidelne a radi vracajú do našich predajní, vďačíme širokej ponuke kvalitných výrobkov a výborným službám, ktoré poskytujeme zákazníkom. Sme nesmierne radi, že našu snahu najnovšie ocenila aj organizácia ICERTIAS. Jej medaila kvality, QUDAL, je pre nás veľkým zadosťučinením a zároveň záväzkom kvality do budúcnosti," povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.
Získanie medaily kvality QUDAL je zárukou toho, že firma svojim zákazníkom ponúka produkty a služby tej najprémiovejšej akosti, a zároveň garantuje, že zákazníci sa na ocenenú spoločnosť môžu vždy s dôverou spoľahnúť. Je symbolom toho, čo je pre dnešných zákazníkov najdôležitejšie – teda kvalita, hodnota, férovosť, reputácia a dôveryhodnosť. Zákazníci sú v BILLA na prvom mieste, preto, ak napríklad nie sú spokojní s tovarom, môžu ho po predložení dokladu o zaplatení vrátiť či vymeniť. A to kedykoľvek a v akejkoľvek predajni na Slovensku.
Kvalita zvolená ľuďmi
Spoločnosť BILLA získala ocenenie QUDAL na základe nového prieskumu slovenského trhu, ktorý bol zrealizovaný počas januára na vzorke 1 200 respondentov. Účastníci prieskumu venovali najväčší počet hlasov spoločnosti BILLA v troch kategóriách – Oddelenie čerstvého ovocia a zeleniny, Oddelenie lahôdok a Vernostný program. "Pri ultra čerstvých potravinách, akými sú ovocie, zelenina a lahôdky, je ich kvalita mimoriadne dôležitá. Preto je pre nás dôležitý správny výber dodávateľov, pravidelná kontrola sortimentu a starostlivý prístup našich zamestnancov pri vykladaní na pulty a pri obsluhe zákazníkov. Tiež sa veľmi tešíme z toho, že si ľudia za najkvalitnejší vernostný program zvolili náš BILLA Bonus," uviedol A. Riehl. Ocenenie QUDAL pomôže spoločnosti BILLA ešte viac šíriť svoju dobrú povesť – až 86,7 % opýtaných Slovákov totiž v prieskume potvrdilo, že by si radšej kúpili produkty alebo služby, ktoré získali túto prestížnu medailu.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Slováci si pochvaľujú kvalitu čerstvého ovocia a zeleniny, lahôdok a vernostné programy v BILLA, tieto kategórie získali prestížne ocenenie QUDAL © SITA Všetky práva vyhradené.
<< predchádzajúci článok
Držitelia zbraní si musia dať pozor nové pravidlá a povinnosti pri ich registrácii, upozorňuje polícia
Držitelia zbraní si musia dať pozor nové pravidlá a povinnosti pri ich registrácii, upozorňuje polícia