|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. novembra 2007
Slováci si čoraz radšej vychutnajú kávu v kaviarni
Slováci čoraz viac uprednostňujú instantnú kávu, cappuccino a špeciálne kávové výrobky typu "2 v 1". Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia. I keď spotreba kávy v domácnostiach ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. novembra (WEBNOVINY) - Slováci čoraz viac uprednostňujú instantnú kávu, cappuccino a špeciálne kávové výrobky typu "2 v 1". Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia. I keď spotreba kávy v domácnostiach klesá, v kaviarňach stúpa počet zákazníkov. Niektorí milovníci kávy si totiž svoju šálku vychutnajú radšej v príjemnom prostredí mimo domova.
Ľudia kupujú instantnú kávu častejšie a vo väčších množstvách než v minulosti. V roku 2004 tvorila spolu s cappuccinom a inými kávovými špecialitami 35 percent z výdavkov domácností na nákup kávy, tento rok za ne Slováci minú už o 12 percent viac. Na Slovensku dokonca kupuje instantnú kávu viac domácností ako v Česku či Maďarsku. Vo veľkých obchodoch ju vyhľadávajú zväčša mladší ľudia z väčších sídiel. Naopak, tradičnú mletú kávu kupujú hlavne straší obyvatelia vidieka, a to v malých predajniach.
Agentúru SITA o tom informovala PR manažérka spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.
SITA
Slováci si čoraz radšej vychutnajú kávu v kaviarni - diskusné fórum čitateľov