|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 9.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Alexej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. augusta 2013
Slováci sa vyhýbajú nákupom v zahraničných e-shopoch
Slovenskí zákazníci omnoho viac preferujú domáce e-shopy pred zahraničnými. Viac ako polovica respondentov v prieskume spoločnosti Mediaresearch Slovakia uviedla, že v zahraničných ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. augusta (WEBNOVINY) - Slovenskí zákazníci omnoho viac preferujú domáce e-shopy pred zahraničnými.
Viac ako polovica respondentov v prieskume spoločnosti Mediaresearch Slovakia uviedla, že v zahraničných internetových obchodoch nenakupuje nikdy.
Prieskum sa uskutočnil na reprezentatívnej vzorke 1025 respondentov Slovenského národného panelu.
V zahraničných online obchodoch nakúpilo menej než štvrtinu nákupov 33 percent respondentov a polovicu všetkých nákupov za ostatných 12 mesiacov uskutočnilo v zahraničných e-shopoch len sedem percent Slovákov. Štyri percentá zákazníkov nakupovali za ostatný rok výhradne v zahraničných internetových obchodoch.
Medzi najobľúbenejšie nakupované produkty patria oblečenie a obuv. Nakupovanie na internete je medzi slovenskou populáciu obľúbené, 42 percent respondentov zrealizovalo za ostatný rok na internete päť a viac nákupov. Štyri nákupy zrealizovalo 11 percent zákazníkov a tri nákupy 14 percent zákazníkov.
Agentúru SITA informovala Pavla Chlebounová zo spoločnosti Mediaresearch Slovakia.
Viac ako polovica respondentov v prieskume spoločnosti Mediaresearch Slovakia uviedla, že v zahraničných internetových obchodoch nenakupuje nikdy.
Prieskum sa uskutočnil na reprezentatívnej vzorke 1025 respondentov Slovenského národného panelu.
V zahraničných online obchodoch nakúpilo menej než štvrtinu nákupov 33 percent respondentov a polovicu všetkých nákupov za ostatných 12 mesiacov uskutočnilo v zahraničných e-shopoch len sedem percent Slovákov. Štyri percentá zákazníkov nakupovali za ostatný rok výhradne v zahraničných internetových obchodoch.
Medzi najobľúbenejšie nakupované produkty patria oblečenie a obuv. Nakupovanie na internete je medzi slovenskou populáciu obľúbené, 42 percent respondentov zrealizovalo za ostatný rok na internete päť a viac nákupov. Štyri nákupy zrealizovalo 11 percent zákazníkov a tri nákupy 14 percent zákazníkov.
Agentúru SITA informovala Pavla Chlebounová zo spoločnosti Mediaresearch Slovakia.