|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. januára 2013
Slováci radi nakupujú cez internet, láka ich výhodná cena
Slováci stále ostávajú verní nákupu produktov cez internet. Hlavným motívom sú i naďalej nižšie ceny v porovnaní s kamennými obchodmi. Až 54 percent ľudí nakupujúcich v e-shopoch ako hlavný ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. januára (WEBNOVINY) - Slováci stále ostávajú verní nákupu produktov cez internet. Hlavným motívom sú i naďalej nižšie ceny v porovnaní s kamennými obchodmi. Až 54 percent ľudí nakupujúcich v e-shopoch ako hlavný dôvod uviedlo úsporu peňazí.
Ukázal to online prieskum agentúry NMS Market Research a nezávislého internetového portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny. Na prieskume sa zúčastnilo 2 500 respondentov používajúcich internet.
"Približne 18 % opýtaných nakupuje online najmä z dôvodu širšej ponuky kvalitnejších, v kamenných predajniach často nedostupných tovarov," povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Pre ďalších 17 percent opýtaných je hlavným dôvodom nakupovania cez internet úspora času, pričom iba sedem percent respondentov uviedlo, že nákup cez internet je príjemne strávený čas.
„Pre získanie informácií o produktoch využíva približne 34 % opýtaných nezávislé internetové porovnávače, ktoré navyše zhromažďujú skúsenosti a recenzie od tisícok užívateľov,“ prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a doplnil, že približne 22 % ľudí kupujúcich online navštevuje väčšinou tie isté - overené e-shopy.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Ukázal to online prieskum agentúry NMS Market Research a nezávislého internetového portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny. Na prieskume sa zúčastnilo 2 500 respondentov používajúcich internet.
"Približne 18 % opýtaných nakupuje online najmä z dôvodu širšej ponuky kvalitnejších, v kamenných predajniach často nedostupných tovarov," povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Pre ďalších 17 percent opýtaných je hlavným dôvodom nakupovania cez internet úspora času, pričom iba sedem percent respondentov uviedlo, že nákup cez internet je príjemne strávený čas.
„Pre získanie informácií o produktoch využíva približne 34 % opýtaných nezávislé internetové porovnávače, ktoré navyše zhromažďujú skúsenosti a recenzie od tisícok užívateľov,“ prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a doplnil, že približne 22 % ľudí kupujúcich online navštevuje väčšinou tie isté - overené e-shopy.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.