Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

02. júla 2013

Slováci pri balení na dovolenku myslia najmä na peniaze



Pre Slovákov je najdôležitejšie nezabudnúť si na svoju ideálnu dovolenku pribaliť peniaze. Myslí si to až deväť z desiatich opýtaných. Je to pre nich dokonca dôležitejšie, ako zobrať ...



Zdieľať
leto teplo more dovolenka BRATISLAVA 2. júla (WEBNOVINY) - Pre Slovákov je najdôležitejšie nezabudnúť si na svoju ideálnu dovolenku pribaliť peniaze.


Myslí si to až deväť z desiatich opýtaných. Je to pre nich dokonca dôležitejšie, ako zobrať si so sebou partnera či partnerku, ktorí v prieskume skončili až na štvrtom mieste.

Partneri zohrávajú menej dôležitú úlohu pre mladších Slovákov do 29 rokov, neskôr ich význam stúpa. Druhá priečka patrí plavkám a tretia opaľovaciemu krému. Tie sú omnoho dôležitejšie pre tých Slovákov, ktorí majú partnera, ako pre tých, ktorí ho nemajú. Na piatom mieste dôležitosti skončili slnečné okuliare.

Pre 61 percent Slovákov je najdôležitejší mobilný telefón. Musia si ho pribaliť, aby mali pocit ideálnej dovolenky. "Čo je však zaujímavé, je fakt, že telefón na rozdiel od iných vecí potrebných pre pocit ideálnej dovolenky je rovnako dôležitý pre mladšie či staršie ročníky, bez ohľadu na to, či sú z Bratislavského či Prešovského kraja, mesta či dediny, či majú alebo nemajú deti," uviedla Tatiana Böhmerová zo spoločnosti TNS Slovakia, ktorá realizovala prieskum.

Na cestovné poistenie si spomenie viac ako polovica Slovákov. Umiestnilo sa zhruba v strede rebríčka vecí, ktoré nesmú na dovolenke chýbať. Jednoznačne dôležitejšie je mať cestovné poistenie na dovolenke pre staršie ročníky (65 percent) ako pre ľudí mladších ako 29 rokov (47 percent), pre ľudí z veľkomiest či vzdelanejších Slovákov. Mať cestovné poistenie ako súčasť ideálnej dovolenky je dôležitejšie pre tých, ktorí majú partnera.

Knihu potrebuje 40 percent opýtaných, repelent presná tretina Slovákov, štvrtina nezabúda na krížovky. Zriedkavejšie si spomenú na prehrávač hudby, noviny, časopisy či počítač. K tabletu sa hlási deväť percent Slovákov a k čítačke kníh tri percentá. Mladší Slováci majú viac ako ostatní na mysli prehrávač, Slováci v produktívnom veku (od 30 do 49 rokov) zas myslia viac na deti. Staršej generácii záleží na cestovnom poistení či krížovkách. Agentúru SITA informovala agentúra TNS Slovakia.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ukrajinci po znásilnení ženy zaútočili na policajnú stanicu
<< predchádzajúci článok
Dopravcovia môžu v Maďarsku jazdiť na dočasnú registráciu