Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

12. júna 2015

Slováci preferujú relax v termálnej vode



Najobľúbenejší termálny bazén Sina a odpočívareň Hammam v kúpeloch Trenčianske Teplice prešli rozsiahlou rekonštrukciou a sú opäť prístupné verejnosti. Bazén Sina sa radí medzi najvzácnejšie kúpeľné termálne bazény na ...



Zdieľať
Najobľúbenejší termálny bazén Sina a odpočívareň Hammam v kúpeloch Trenčianske Teplice prešli rozsiahlou rekonštrukciou a sú opäť prístupné verejnosti. Bazén Sina sa radí medzi najvzácnejšie kúpeľné termálne bazény na Slovensku, pretože ako jediný ponúka kúpeľ v takzvanom zrkadlisku - termálny prameň vyviera do bazénu priamo z prírodného termálneho zdroja pod úrovňou bazéna. Na snímke bazén Sina po rekonštrukcii. Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Dunajská Streda 12. júna (TASR) - V prípade cestovného ruchu na Slovensku hrajú prím vodné atrakcie – termalparky. Jednodňové výlety spojené s oddychom sú žiadaným produktom a zároveň rastie náročnosť zákazníkov. Kľúčom k úspechu je rastúci komfort zákazníkov. Podľa prieskumu, ktorý uverejnil týždenník Trend, je z TOP 10 najviac navštevovaných turistických atrakcií na Slovensku až päť termalparkov, z toho v prvej päťke sú štyri z nich.


Jeden z najrýchlejšie rastúcich a inovujúcich termalparkov sa nachádza na južnom Slovensku. Podľa riaditeľa Thermalparku Dunajská Streda Gabriela Somogyiho je dôležité prinášať za primeranú cenu zákazníkom také kvalitné služby, aby dostali čo očakávajú a vrátili sa opäť. Možno práve aj vďaka tejto stratégií sa Thermalpark v srdci Žitného ostrova posunul medziročne o dve miesta vyššie v rámci návštevnosti. „Stal sa vyhľadávaným termálnym kúpaliskom a medziročne rastie počet zákazníkov nielen zo Slovenska, ale aj z Maďarska či Česka. Návštevnosť kúpaliska sa oproti predchádzajúcemu roku zvýšila z 305.611 na 321.949, čo predstavuje 5,35-% medziročný nárast. Je potešujúce, že najväčší nárast nastal práve v ubytovacej časti, počet ubytovaných hostí sa zvýšil medziročne o 8000 osôb, čo predstavuje takmer 20-% medziročný rast,“ konštatoval riaditeľ s tým, že aj z tohto dôvodu inovovali interiér aj exteriér.

Podľa jeho ďalších slov v Thermalparku investovali do prístavby novej vstupnej haly, ktorá je dominantou areálu a zvyšuje komfort zákazníkom najmä v lete, keď funguje naraz až šesť pokladní. Zároveň návštevníci wellness centra už nemusia čakať pod holým nebom, vstup je v rámci novej prístavby. Rozšírili tiež reštauráciu, ktorá aj s letnou terasou ponúka až 200 miest, z pôvodných 70. Pred letnou sezónou pribudol detský kútik a otvorenia sa čoskoro dočká aj masážne centrum so šiestimi miestnosťami na masáže a terapeutické procedúry.

Na financovaní rekonštrukcie a marketingovej prezentácie sa štát nepodieľa. „Celkové náklady na rekonštrukciu priestorov Thermalparku predstavujú 1.500.000 eur bez DPH, prostriedky zabezpečujeme kombináciou bankových úverov a vlastných zdrojov. Na financovaní rekonštrukcie sa majiteľ kúpaliska, mesto Dunajská Streda taktiež nepodieľa," priznal riaditeľ Thermalparku.

Dôležité je podotknúť, dodal Somogy, že z pohľadu podpory rastúceho cestovného ruchu na Slovensku, sú jedny z najdôležitejších investícií slovenských termalparkov práve investície do marketingu a podpory predaja. Reklamné brožúry či iné materiály pre zákazníkov slovenských, ako aj zahraničných, si v plnej výške hradia termalparky samy. Pri aktívnych rekonštrukciách a zvyšovaní kvality služieb nie je vôbec jednoduché nájsť v rozpočte zariadení voľné prostriedky na prezentáciu slovenského kúpeľníctva napríklad na zahraničných veľtrhoch cestovného ruchu.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
ŠEBEJ: Zo solidarity by sme sa mali postarať o prvú várku utečencov
<< predchádzajúci článok
Predstavitelia EÚ prvýkrát formálne diskutovali o možnom krachu Grécka