|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. mája 2013
Slováci preferujú nakupovanie v domácich e-shopoch
Vyše 42 percent Slovákov, ktorí navštevujú internetové obchody, nakupuje tovar len v domácich e-shopoch. Ďalších 42 % nakupuje tiež prevažne v slovenských obchodoch, ale ak nájde ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. mája (WEBNOVINY) - Vyše 42 percent Slovákov, ktorí navštevujú internetové obchody, nakupuje tovar len v domácich e-shopoch.
Ďalších 42 % nakupuje tiež prevažne v slovenských obchodoch, ale ak nájde zaujímavý produkt v zahraničnom e-shope, kúpi ho. Lepšia cena presvedčí k nákupu v zahraničnom obchodu zhruba ďalších 15 % opýtaných spomedzi online zákazníkov.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2 200 respondentov nakupujúcich online urobil portál Heureka.sk v spolupráci s výskumnou agentúrou NMS Market Research.
"Kvalita slovenských e-shopov kontinuálne rastie, čomu zodpovedá aj vysoká vernosť zákazníkov. Na konkurenčnom trhu, kde operuje vyše 6 tisíc online obchodov, iná možnosť než skvalitňovanie služieb neexistuje," skonštatoval Kamil Demuth, projektový manažér portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
"Výlučne zahraničné e-shopy navštevuje len jedno percento opýtaných Slovákov, ktorí nakupujú online," uviedol Demuth. Nakupovanie cez internet oceňujú Slováci najmä pre nižšie ceny v porovnaní s kamennými obchodmi, úsporu času, pohodlie nákupu, ale aj širší sortiment.
Ďalších 42 % nakupuje tiež prevažne v slovenských obchodoch, ale ak nájde zaujímavý produkt v zahraničnom e-shope, kúpi ho. Lepšia cena presvedčí k nákupu v zahraničnom obchodu zhruba ďalších 15 % opýtaných spomedzi online zákazníkov.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2 200 respondentov nakupujúcich online urobil portál Heureka.sk v spolupráci s výskumnou agentúrou NMS Market Research.
"Kvalita slovenských e-shopov kontinuálne rastie, čomu zodpovedá aj vysoká vernosť zákazníkov. Na konkurenčnom trhu, kde operuje vyše 6 tisíc online obchodov, iná možnosť než skvalitňovanie služieb neexistuje," skonštatoval Kamil Demuth, projektový manažér portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
"Výlučne zahraničné e-shopy navštevuje len jedno percento opýtaných Slovákov, ktorí nakupujú online," uviedol Demuth. Nakupovanie cez internet oceňujú Slováci najmä pre nižšie ceny v porovnaní s kamennými obchodmi, úsporu času, pohodlie nákupu, ale aj širší sortiment.