|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. mája 2014
Slováci pozerajú hokej radšej doma, vyplýva z prieskumu
Na snímke slovenské fanúšičky v zápase Slovensko - Taliansko na hokejových majstrovstvách sveta 17. mája 2014 v hale Arena Čižovka v Minsku.
Zdieľať
Na snímke slovenské fanúšičky v zápase Slovensko - Taliansko na hokejových majstrovstvách sveta 17. mája 2014 v hale Arena Čižovka v Minsku. Foto: TASR/Pavel Neubauer
Bratislava 22. mája (TASR) - Hokejové prenosy so zastúpením slovenského tímu patrili k najsledovanejším programom. U divákov dosiahli hodnotenie na úrovni 8,7 bodu z celkových 10. Vyplýva to z májového kontinuálneho prieskumu GfK Media Appreciation Panel spoločnosti GfK.Respondenti ako pozitívum napríklad vyzdvihli originálny mladý národný tím SR, pričom ich v prehraných zápasoch mrzel hlavne "nešťastný a nezaslúžený výsledok".
Viac než osem z desiatich slovenských fanúšikov si najradšej pozrie hokej doma. Mimo svojho domova je to takmer 15 percent Slovákov. "Najobľúbenejším miestom na sledovanie zápasov mimo domova je podnik a návšteva. Dvaja z piatich Slovákov si pozrú hokej najradšej sami a vyše štvrtina so svojím partnerom. Desať percent fanúšikov si vychutná prenosy so svojimi kamarátmi a známymi," priblížila Barbora Hrapková Šlosárová z GfK.
Sledovanosť hokeja sa podľa pohlavia takmer nelíši. U mužov aj žien sa hokejové prenosy tešia vysokej sledovanosti a tiež pozitívnemu hodnoteniu programu.
GfK Media Appreciation Panel je kontinuálny prieskum, ktorý prebieha na špeciálne vytvorenom paneli respondentov. Denne ide o vzorku 1000 ľudí. Jeho cieľom je meranie diváckej spätnej väzby a hodnotenie kvality jednotlivých televíznych programov, ktoré respondenti sledovali predchádzajúci deň. Televízne relácie boli hodnotené v škále od 1 do 10, kde 1 znamená najhoršie a 10 najlepšie hodnotenie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR