|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. januára 2013
Slováci postavili viac ako 3 800 miest budúcnosti
Od 29. októbra 2012 mala slovenská mládež možnosť zapojiť sa do vzdelávacej online hry Future City, ktorá je súčasťou stredoeurópskeho projektu CHEMGENERATION.COM chemickej spoločnosti BASF. Počas ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. januára (WBN/PR) - Od 29. októbra 2012 mala slovenská mládež možnosť zapojiť sa do vzdelávacej online hry Future City, ktorá je súčasťou stredoeurópskeho projektu CHEMGENERATION.COM chemickej spoločnosti BASF. Počas prvých 6 týždňov Slováci postavili celkovo 3 864 miest budúcnosti, ktoré vynikali najnovšími technológiami a trvalou udržateľnosťou. Celkovo sa do projektu zapojilo 42 712 hráčov z celého sveta.
Slovenská republika sa tak priradila k ďalším 9 krajinám, v ktorých chemická spoločnosť BASF spustila túto hru v lokálnych jazykových mutáciách. Po prvýkrát bola hra uvedená v apríli 2012 v Maďarsku a celkový počet hráčov sa vyšplhal na 42 712 – z toho 59% tvorili muži, a 74 % teenageri vo veku 14-18 rokov. Stránku CHEMGENERATION.COM doteraz navštívilo 172 067 unikátnych návštevníkov.
Všetci registrovaní hráči mohli okrem nadobudnutia nových vedomosti vyhrať aj zaujímavé ceny. Hlavnou cenou bol hodnotný tablet, ktorý z pomedzi 626 slovenských registrovaných hráčov vyhrala Marcela Ježová (26) z Trenčína. Hlavnú cenu jej ešte pred Vianocami osobne odovzdala slovenská tvár projektu CHEMGENERATION.COM, speváčka Zdenka Predná. „Som rada, že som sa mohla zahrať na Ježiška a urobiť Marcelke krajšie vianočné sviatky. Je to skvelý pocit,“ povedala Zdenka.
Hra Future City sa však v novom roku nekončí. Mladí ľudia môže i naďalej zdokonaľovať svoje mestá a čo je najdôležitejšie, môže pritom poznávať, na základe akých technológií také mesto môže fungovať.
Podporovatelia hry Future City a portálu CHEMGENERATION. COM:
Náhľady hry a oficiálna upútavka k hre: http://chemgeneration.com./sk/futurecity.html
O webovej stránke CHEMGENERATION.COM a hre Future City
Náučno-populárna webová stránka CHEMGENERATION.COM vznikla v roku 2011 na základe spolupráce BASF a Slovenskej chemickej spoločnosti. Prostredníctvom pôsobivých vizuálnych prvkov a v zábavnom štýle odhaľuje históriu chémie, jej najväčšie úspechy, ako aj vplyv na prosperitu ľudstva. Primárnym cieľom tejto stránky je zvýšiť záujem mladých ľudí o chémiu a poukázať na jej dôležitú úlohu vo svete s osobitným dôrazom na ochranu životného prostredia a na zachovanie trvalo udržateľného rozvoja v budúcnosti.
Online hra Future City je k dispozícii na fan stránke CHEMGENERATION.COM na sociálnej sieti Facebook. Úlohou hráčov je postaviť mesto podľa svojej predstavivosti a fantázie o budúcnosti. Počas hry sú mladí ľudia oboznámení s celým procesom urbanizácie, ktorým prechádzajú i všetky rozvojové mestá v reálnom živote.
Malé, tiché mesto sa mení na rušné veľkomesto priamo pred ich očami a hráči musia vyriešiť niekoľko úloh, ako napríklad riadenie dodávky zelenej energie, čistenie vody, nakladanie s odpadmi alebo ekologická doprava, všetko za použitia najnovších vedeckých inovácií. Medzitým si mladí ľudia uvedomujú, že ich rozhodnutie vplýva na životné prostredie, a tak si v priebehu hry formujú svoje zodpovedné myslenie.
O spoločnosti BASF
Spoločnosť BASF – The Chemical Company je globálnym lídrom v oblasti chemického priemyslu. Spoločnosť má veľmi široké produktové portfólio zahŕňajúce chemikálie, plasty, stavebné materiály, poľnohospodárske produkty aj jemnú chémiu. Kombinujeme ekonomický úspech, sociálnu zodpovednosť a ochranu životného prostredia. Spoločnosť je spoľahlivým partnerom pre prakticky všetky priemyslové odvetvia a svojim partnerom ponúka produkty s vysokou pridanou hodnotou a inteligentné systémové riešenia, ktoré im umožňujú dosahovať stále väčšie úspechy. Naše produkty a systémové riešenia prispievajú k šetrnému hospodáreniu so zásobami, zaručujú zdravú výživu a pomáhajú zlepšovať kvalitu ľudského života. Náš prínos je zhrnutý do nášho korporátneho cieľa: Tvoríme chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť. Spoločnosť BASF vyvíja nové technológie s potenciálom hľadania odpovedí na globálne problémy, ako sú zmeny klímy, potreba vyššej energetickej efektívnosti a vyššej mobility. BASF ku koncu roka 2011 zamestnávala 111 000 ľudí a v roku 2011 vykázala tržby vo výške 73,5 miliárd eur. Akcie spoločnosti BASF sú obchodované na akciových trhoch vo Frankfurte (BAS), Londýne (BFA) a Zürichu (AN). Viac informácií o spoločnosti BASF nájdete na internete na adrese www.basf.com alebo na Social Media Newsroom na stránke newsroom.basf.com.
BASF v Slovenskej republike
Na Slovensku je spoločnosť BASF aktívna už niekoľko desaťročí. Prostredníctvom inteligentných riešení a vysoko kvalitných produktov pomáhame našim zákazníkom byť stále úspešnejšími. Odborníci BASF poskytujú poradenstvo nielen v oblasti spracovania produktov firmy BASF, ale aj na poli bezpečnosti, ochrany životného prostredia a úspor energie. Spoločnosť BASF je kompetentným partnerom všetkých dôležitých odvetví slovenského hospodárstva, ku koncu roka 2011 mala spoločnosť BASF na Slovensku 182 zamestnancov a v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 112 miliónov eur. Ďalšie informácie o spoločnosti BASF na Slovensku sú dostupné na stránke www.basf.sk.
Slovenská republika sa tak priradila k ďalším 9 krajinám, v ktorých chemická spoločnosť BASF spustila túto hru v lokálnych jazykových mutáciách. Po prvýkrát bola hra uvedená v apríli 2012 v Maďarsku a celkový počet hráčov sa vyšplhal na 42 712 – z toho 59% tvorili muži, a 74 % teenageri vo veku 14-18 rokov. Stránku CHEMGENERATION.COM doteraz navštívilo 172 067 unikátnych návštevníkov.
Všetci registrovaní hráči mohli okrem nadobudnutia nových vedomosti vyhrať aj zaujímavé ceny. Hlavnou cenou bol hodnotný tablet, ktorý z pomedzi 626 slovenských registrovaných hráčov vyhrala Marcela Ježová (26) z Trenčína. Hlavnú cenu jej ešte pred Vianocami osobne odovzdala slovenská tvár projektu CHEMGENERATION.COM, speváčka Zdenka Predná. „Som rada, že som sa mohla zahrať na Ježiška a urobiť Marcelke krajšie vianočné sviatky. Je to skvelý pocit,“ povedala Zdenka.
Hra Future City sa však v novom roku nekončí. Mladí ľudia môže i naďalej zdokonaľovať svoje mestá a čo je najdôležitejšie, môže pritom poznávať, na základe akých technológií také mesto môže fungovať.
Podporovatelia hry Future City a portálu CHEMGENERATION. COM:
Náhľady hry a oficiálna upútavka k hre: http://chemgeneration.com./sk/futurecity.html
O webovej stránke CHEMGENERATION.COM a hre Future City
Náučno-populárna webová stránka CHEMGENERATION.COM vznikla v roku 2011 na základe spolupráce BASF a Slovenskej chemickej spoločnosti. Prostredníctvom pôsobivých vizuálnych prvkov a v zábavnom štýle odhaľuje históriu chémie, jej najväčšie úspechy, ako aj vplyv na prosperitu ľudstva. Primárnym cieľom tejto stránky je zvýšiť záujem mladých ľudí o chémiu a poukázať na jej dôležitú úlohu vo svete s osobitným dôrazom na ochranu životného prostredia a na zachovanie trvalo udržateľného rozvoja v budúcnosti.
Online hra Future City je k dispozícii na fan stránke CHEMGENERATION.COM na sociálnej sieti Facebook. Úlohou hráčov je postaviť mesto podľa svojej predstavivosti a fantázie o budúcnosti. Počas hry sú mladí ľudia oboznámení s celým procesom urbanizácie, ktorým prechádzajú i všetky rozvojové mestá v reálnom živote.
Malé, tiché mesto sa mení na rušné veľkomesto priamo pred ich očami a hráči musia vyriešiť niekoľko úloh, ako napríklad riadenie dodávky zelenej energie, čistenie vody, nakladanie s odpadmi alebo ekologická doprava, všetko za použitia najnovších vedeckých inovácií. Medzitým si mladí ľudia uvedomujú, že ich rozhodnutie vplýva na životné prostredie, a tak si v priebehu hry formujú svoje zodpovedné myslenie.
O spoločnosti BASF
Spoločnosť BASF – The Chemical Company je globálnym lídrom v oblasti chemického priemyslu. Spoločnosť má veľmi široké produktové portfólio zahŕňajúce chemikálie, plasty, stavebné materiály, poľnohospodárske produkty aj jemnú chémiu. Kombinujeme ekonomický úspech, sociálnu zodpovednosť a ochranu životného prostredia. Spoločnosť je spoľahlivým partnerom pre prakticky všetky priemyslové odvetvia a svojim partnerom ponúka produkty s vysokou pridanou hodnotou a inteligentné systémové riešenia, ktoré im umožňujú dosahovať stále väčšie úspechy. Naše produkty a systémové riešenia prispievajú k šetrnému hospodáreniu so zásobami, zaručujú zdravú výživu a pomáhajú zlepšovať kvalitu ľudského života. Náš prínos je zhrnutý do nášho korporátneho cieľa: Tvoríme chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť. Spoločnosť BASF vyvíja nové technológie s potenciálom hľadania odpovedí na globálne problémy, ako sú zmeny klímy, potreba vyššej energetickej efektívnosti a vyššej mobility. BASF ku koncu roka 2011 zamestnávala 111 000 ľudí a v roku 2011 vykázala tržby vo výške 73,5 miliárd eur. Akcie spoločnosti BASF sú obchodované na akciových trhoch vo Frankfurte (BAS), Londýne (BFA) a Zürichu (AN). Viac informácií o spoločnosti BASF nájdete na internete na adrese www.basf.com alebo na Social Media Newsroom na stránke newsroom.basf.com.
BASF v Slovenskej republike
Na Slovensku je spoločnosť BASF aktívna už niekoľko desaťročí. Prostredníctvom inteligentných riešení a vysoko kvalitných produktov pomáhame našim zákazníkom byť stále úspešnejšími. Odborníci BASF poskytujú poradenstvo nielen v oblasti spracovania produktov firmy BASF, ale aj na poli bezpečnosti, ochrany životného prostredia a úspor energie. Spoločnosť BASF je kompetentným partnerom všetkých dôležitých odvetví slovenského hospodárstva, ku koncu roka 2011 mala spoločnosť BASF na Slovensku 182 zamestnancov a v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 112 miliónov eur. Ďalšie informácie o spoločnosti BASF na Slovensku sú dostupné na stránke www.basf.sk.