|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. februára 2009
Slováci obľubujú čoraz viac stávkovanie cez internet
Slováci čoraz viac obľubujú stávkovanie cez internet, aj keď väčšina ľudí stále podáva tikety v "kamenných" stávkových kanceláriách. Cez internet stávkovalo 23 percent jeho užívateľov, ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. februára (WEBNOVINY) - Slováci čoraz viac obľubujú stávkovanie cez internet, aj keď väčšina ľudí stále podáva tikety v "kamenných" stávkových kanceláriách. Cez internet stávkovalo 23 percent jeho užívateľov, vyplýva to z online prieskumu, ktorý realizovala spoločnosť GfK Slovakia na konci januára 2009 na vzorke 534 respondentov vo veku 15 až 60 rokov.
Stávkujúci si vyberajú kanceláriu najmä na základe blízkosti jej pobočky (51 percent). Druhým najčastejším faktorom výberu stávkovej kancelárie je možnosť stávkovania cez internet (26 percent) a následne prehľadnosť jej webovej stránky (22 percent). Približne raz mesačne si podá stávku asi tretina internetovej populácie. Internetové stávkovanie je atraktívne pre približne polovicu tipujúcich, pričom aktívne ho využíva vyše pätina užívateľov internetu. Stávkovanie na Slovensku ovplyvňuje podľa respondentov i finančná kríza. Obmedzilo ho alebo sa ho vzdalo približne 40 percent ľudí. Stávky vôbec nepodáva 28 percent opýtaných, pretože ide podľa nich o zbytočne vyhodené peniaze.
Stávkovanie je na Slovensku veľmi populárne. Ľudia sa často stavia len pre zábavu, pričom nejde o žiadnu výhru. Štvrtina užívateľov internetu sa už niekedy stavila s kamarátmi o peniaze a asi pätina sa stavila o peniaze v kartách. V kasíne si už niekedy zahrala necelá desatina opýtaných a na dostihoch si podali stávku 4 percentá ľudí. Nikdy sa o nič nestavili 4 percentá
SITA
Stávkujúci si vyberajú kanceláriu najmä na základe blízkosti jej pobočky (51 percent). Druhým najčastejším faktorom výberu stávkovej kancelárie je možnosť stávkovania cez internet (26 percent) a následne prehľadnosť jej webovej stránky (22 percent). Približne raz mesačne si podá stávku asi tretina internetovej populácie. Internetové stávkovanie je atraktívne pre približne polovicu tipujúcich, pričom aktívne ho využíva vyše pätina užívateľov internetu. Stávkovanie na Slovensku ovplyvňuje podľa respondentov i finančná kríza. Obmedzilo ho alebo sa ho vzdalo približne 40 percent ľudí. Stávky vôbec nepodáva 28 percent opýtaných, pretože ide podľa nich o zbytočne vyhodené peniaze.
Stávkovanie je na Slovensku veľmi populárne. Ľudia sa často stavia len pre zábavu, pričom nejde o žiadnu výhru. Štvrtina užívateľov internetu sa už niekedy stavila s kamarátmi o peniaze a asi pätina sa stavila o peniaze v kartách. V kasíne si už niekedy zahrala necelá desatina opýtaných a na dostihoch si podali stávku 4 percentá ľudí. Nikdy sa o nič nestavili 4 percentá
SITA