|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. marca 2013
Slováci nakupujú v hypermarketoch, profitujú tie blízke
Spotrebitelia na Slovensku pri svojich nákupoch v minulom roku najviac preferovali hypermarkety a malé samoobsluhy. Vyplýva to z prieskumu Shopping Monitor Slovakia 2012/2013, ktorý uskutočnila ...
Zdieľať
BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) - Spotrebitelia na Slovensku pri svojich nákupoch v minulom roku najviac preferovali hypermarkety a malé samoobsluhy.
Vyplýva to z prieskumu Shopping Monitor Slovakia 2012/2013, ktorý uskutočnila spoločnosť GfK. Hypermarkety pritom za hlavné nákupné miesto označilo 30 % z tisícky opýtaných a malé samoobsluhy 28 %.
Supermarkety uprednostňovalo 24 % Slovákov a diskontné predajne 13 % opýtaných. Zákazníkov tak podľa GfK už neláka len široký sortiment a priaznivé ceny, ale aj blízkosť obchodného miesta.
Z výsledkov prieskumu tiež vyplynulo, že takmer 90 % zákazníkov sa už pri nákupoch stretlo s privátnymi značkami. Príležitostne si ich dá do košíka 41 % ľudí a pravidelne ich nakupuje 36 % opýtaných.
Privátne značky kupujú najmä ľudia v menších obciach a domácnosti s najnižšími príjmami.
Spoločnosť GfK vznikla v roku 1934 v Norimbergu a pôsobí v oblasti prieskumu trhu a poradenstva v celosvetovom meradle. Svoje zastúpenie má vo viac než stovke krajín sveta a zamestnáva vyše 12 tis. ľudí.
V roku 2011 tržby spoločnosti dosiahli 1,37 mld. eur. Na Slovensku pôsobí v sektore prieskumov od roku 1993.
Vyplýva to z prieskumu Shopping Monitor Slovakia 2012/2013, ktorý uskutočnila spoločnosť GfK. Hypermarkety pritom za hlavné nákupné miesto označilo 30 % z tisícky opýtaných a malé samoobsluhy 28 %.
Supermarkety uprednostňovalo 24 % Slovákov a diskontné predajne 13 % opýtaných. Zákazníkov tak podľa GfK už neláka len široký sortiment a priaznivé ceny, ale aj blízkosť obchodného miesta.
Z výsledkov prieskumu tiež vyplynulo, že takmer 90 % zákazníkov sa už pri nákupoch stretlo s privátnymi značkami. Príležitostne si ich dá do košíka 41 % ľudí a pravidelne ich nakupuje 36 % opýtaných.
Privátne značky kupujú najmä ľudia v menších obciach a domácnosti s najnižšími príjmami.
Spoločnosť GfK vznikla v roku 1934 v Norimbergu a pôsobí v oblasti prieskumu trhu a poradenstva v celosvetovom meradle. Svoje zastúpenie má vo viac než stovke krajín sveta a zamestnáva vyše 12 tis. ľudí.
V roku 2011 tržby spoločnosti dosiahli 1,37 mld. eur. Na Slovensku pôsobí v sektore prieskumov od roku 1993.