|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 19.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Drahomíra, Mário
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
26. mája 2014
Slováci nakupujú cez internet menej ako Česi
Českí spotrebitelia nakupujú cez internet častejšie ako slovenskí, v internetových obchodoch však míňajú oba národy približne rovnako. Kým u nás navštevuje e-shopy aspoň raz mesačne 41 % online ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. mája (WEBNOVINY) - Českí spotrebitelia nakupujú cez internet častejšie ako slovenskí, v internetových obchodoch však míňajú oba národy približne rovnako. Kým u nás navštevuje e-shopy aspoň raz mesačne 41 % online spotrebiteľov, v Čechách je to 50 %.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2-tisíc slovenských a 6-tisíc českých respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislí nákupní radcovia Heureka.sk a Heureka.cz.
"Sumu vyššiu ako 800 eur minie ročne v internetových obchodoch približne 26 % Čechov a 25 % Slovákov nakupujúcich online," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Zároveň dodal, že v rozmedzí 401 až 800 eur sa pohybuje zhruba 24 % Čechov a 22 % Slovákov navštevujúcich e-shopy. "Častejšie nákupy pri rovnakej ročnej sume znamenajú, že české nákupy sú menšie, kým Slováci uprednostňujú nákup drahších tovarov," vysvetlil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2-tisíc slovenských a 6-tisíc českých respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislí nákupní radcovia Heureka.sk a Heureka.cz.
"Sumu vyššiu ako 800 eur minie ročne v internetových obchodoch približne 26 % Čechov a 25 % Slovákov nakupujúcich online," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Zároveň dodal, že v rozmedzí 401 až 800 eur sa pohybuje zhruba 24 % Čechov a 22 % Slovákov navštevujúcich e-shopy. "Častejšie nákupy pri rovnakej ročnej sume znamenajú, že české nákupy sú menšie, kým Slováci uprednostňujú nákup drahších tovarov," vysvetlil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.