|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. mája 2012
Slováci nakupovali na internete najmä oblečenie a knihy
V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku. Ako vyplýva z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý sa uskutočnil na vzorke 2 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. mája (WEBNOVINY) - V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku.
Ako vyplýva z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý sa uskutočnil na vzorke 2 tisíc opýtaných, v internetových obchodoch nakupovalo oblečenie, doplnky a obuv až 36 % respondentov.
Knihy kupuje 33 % a bielu techniku 29 % ľudí využívajúcich služby e-shopov. "Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 % respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 % opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 % oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér portálu heureka.sk Kamil Demuth.
V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video, ktoré nakupovalo 24 % respondentov. Nasledovala kozmetika, s ktorej nákupom má skúsenosti 23 % ľudí využívajúcich služby internetových obchodov. Mobilné telefóny a PDA nakupovalo 21 % opýtaných, segment auto-moto 19 %, detský tovar a hračky 18 %, športové vybavenie 17 % a dovolenku a ubytovanie 16 % respondentov. Okrem nízkej ceny zohráva podľa Demutha čoraz väčšiu rolu pre ľudí nakupujúcich na internete aj kvalita služieb a bezpečnosť daného obchodu.
Ako vyplýva z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý sa uskutočnil na vzorke 2 tisíc opýtaných, v internetových obchodoch nakupovalo oblečenie, doplnky a obuv až 36 % respondentov.
Knihy kupuje 33 % a bielu techniku 29 % ľudí využívajúcich služby e-shopov. "Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 % respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 % opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 % oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér portálu heureka.sk Kamil Demuth.
V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video, ktoré nakupovalo 24 % respondentov. Nasledovala kozmetika, s ktorej nákupom má skúsenosti 23 % ľudí využívajúcich služby internetových obchodov. Mobilné telefóny a PDA nakupovalo 21 % opýtaných, segment auto-moto 19 %, detský tovar a hračky 18 %, športové vybavenie 17 % a dovolenku a ubytovanie 16 % respondentov. Okrem nízkej ceny zohráva podľa Demutha čoraz väčšiu rolu pre ľudí nakupujúcich na internete aj kvalita služieb a bezpečnosť daného obchodu.