![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
21. apríla 2020
Slováci môžu prísť o hodnoverné spravodajstvo, IAB Slovakia vyzýva k podpore digitálnych médií
Združenie IAB Slovakia prichádza s iniciatívou na podporu slovenských digitálnych médií. Ako agentúru SITA informoval výkonná riaditeľka združenia Daša Karpelová, uvedomujú si, že aktuálna situácia ...
Zdieľať

Preto prehlasuje, že jej členovia vyvinú maximálnu snahu, aby v koordinácii s klientmi podporili inzerciu na slovenských online médiách so zreteľom na zachovanie efektivity a klientských cieľov. Zároveň vyzýva zapojiť sa do tejto iniciatívy aj zadávateľov reklamy a podporiť tak slovenské médiá.
Marketing budeme potrebovať
„Aktuálna situácia, kedy slovenské online médiá dosahujú vysoký zásah, vytvárajú nadštandardný mediálny priestor a pútajú pozornosť užívateľov, ktorí konzumáciou obsahu trávia nadštandardne dlhý čas, nahráva k realizácii efektívnej komunikácie značiek. Takýto krok sekundárne podporí aj slovenskú ekonomiku, ak dane z týchto príjmov budú odvedené na Slovensku a nie v iných štátoch, ako je to v prípade nadnárodných digitálnych hráčov,“ uviedla Karpelová.
Dodala, že chápu, že všetky subjekty reklamného trhu budú nútené pristúpiť k eliminácii nákladov, aby zachovali zdravie spoločností. „Avšak skúsme premýšľať pri našich krokoch o možných následkoch v celom reťazci solidárne a s rozvahou. Marketing, ako aj dobre fungujúci reklamný trh, potrebujeme aj budeme potrebovať,“ podotkla Karpelová.
Ako dodala, ohrozením plnohodnotného fungovania, či v najhoršom možnom prípade existencie slovenských médií všetci riskujú, že prídu o hodnoverné spravodajstvo, informácie a služby, ktoré k dnešnému dňu využíva viac ako 4,6 milióna ľudí mesačne.
Uvedomujú si neľahkú situáciu členov
IAB Slovakia spoločne s realizátorom výskumu IABmonitor Gemius Slovakia si uvedomujú neľahkú situáciu svojich členov ako aj obchodných partnerov a prichádzajú s pomocou, ktorá bude predstavovať zľavy za meranie a dáta pre členské ako i nečlenské subjekty zapojené do IABmonitora počas druhého štvrťroka 2020. Meranie IABmonitor združenie prevádzkuje od roku 2006 s cieľom dodávania auditovaných a transparentných výsledkov o návštevnosti internetových médií.
IAB Slovakia je najväčšie digitálne združenie na slovenskom internetovom trhu, ktoré aktuálne spája 43 členov z radov médií, mediálnych agentúr, technologických spoločností a zadávateľov reklamy.
Zdroj: Webnoviny.sk - Slováci môžu prísť o hodnoverné spravodajstvo, IAB Slovakia vyzýva k podpore digitálnych médií © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Na Slovensko sa chcú vrátiť tisícky ľudí, štátny tajomník Klus to už nenazýva repatriáciou
Na Slovensko sa chcú vrátiť tisícky ľudí, štátny tajomník Klus to už nenazýva repatriáciou
<< predchádzajúci článok
Matovič svojsky okomentoval zadržanie Kičuru, podľa Sulíka by mal takto skončiť každý vydriduch
Matovič svojsky okomentoval zadržanie Kičuru, podľa Sulíka by mal takto skončiť každý vydriduch