|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. októbra 2014
Slováci minú na internete o milióny eur viac ako vlani
Slovenskí spotrebitelia minú tento rok v internetových obchodoch približne 611 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast o 20 %. Vyplýva to z kvalifikovaných odhadov poradenského portálu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. októbra (WEBNOVINY) - Slovenskí spotrebitelia minú tento rok v internetových obchodoch približne 611 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast o 20 %. Vyplýva to z kvalifikovaných odhadov poradenského portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva tovary a ceny v slovenských e-shopoch.
Ako uviedol riaditeľ portálu Tomáš Braverman, so 611 miliónmi eur predstavuje podiel e-commerce na celkovom slovenskom maloobchodnom obrate už takmer 5 %, pričom po odrátaní tržieb generovaných segmentom potravín ide až o 10-percentný podiel.
Takmer dvojnásobný nárast zaznamenala oproti vlaňajšku návštevnosť e-shopov z mobilných zariadení, ktorá tvorí štvrtinu všetkých návštev internetových obchodov. Najobľúbenejším spôsobom platby na Slovensku ostáva dobierka, ale veľkým trendom špecifickým práve pre Slovákov a Čechov je platba v mieste osobného odberu. "Pri nej totiž majú zákazníci tovar pod kontrolou a môžu sa tak uistiť, že dorazil v poriadku," dodal Braverman.
Ako uviedol riaditeľ portálu Tomáš Braverman, so 611 miliónmi eur predstavuje podiel e-commerce na celkovom slovenskom maloobchodnom obrate už takmer 5 %, pričom po odrátaní tržieb generovaných segmentom potravín ide až o 10-percentný podiel.
Takmer dvojnásobný nárast zaznamenala oproti vlaňajšku návštevnosť e-shopov z mobilných zariadení, ktorá tvorí štvrtinu všetkých návštev internetových obchodov. Najobľúbenejším spôsobom platby na Slovensku ostáva dobierka, ale veľkým trendom špecifickým práve pre Slovákov a Čechov je platba v mieste osobného odberu. "Pri nej totiž majú zákazníci tovar pod kontrolou a môžu sa tak uistiť, že dorazil v poriadku," dodal Braverman.