|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júla 2012
Slováci čoraz viac porovnávajú ceny pri online nákupoch
Najlacnejšie ponuky hľadá prostredníctvom porovnávačov cien približne tretina Slovákov nakupujúcich na internete. Vyplýva to z prieskumu, ktorý vykonal portál Heureka.sk. Porovnávače ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. júla (WEBNOVINY) - Najlacnejšie ponuky hľadá prostredníctvom porovnávačov cien približne tretina Slovákov nakupujúcich na internete. Vyplýva to z prieskumu, ktorý vykonal portál Heureka.sk.
Porovnávače už využilo pri nákupe 32 percent respondentov, čo predstavuje 9-percentný medziročný nárast oproti minuloročným 23 percentám. Rovnaký trend badať aj v Česku, kde tieto služby využíva až 44 percent online zákazníkov, uvádza ďalej prieskum.
"Klienti sa pri kúpe nerozhodujú len podľa ceny, ale aj kvality služieb, spoľahlivosti či skúsenosti iných ľudí," povedal projektový manažér portálu Heureka.sk Kamil Demuth.
Dodáva, že cez porovnávače cien sa kupujúci dostane aj k hodnoteniam konkrétneho internetového obchodu od ostatných zákazníkov.
Prieskum ďalej uvádza, že až 40 percent Slovákov sa pri hľadaní najlepšej ponuky spolieha na seba a internetové obchody hľadá cez internetové vyhľadávače . Svoje obľúbené obchody má iba 15 percent opýtaných. Zvyšných 13 percent si nechá najradšej poradiť od známych alebo na internetových fórach.
Porovnávače už využilo pri nákupe 32 percent respondentov, čo predstavuje 9-percentný medziročný nárast oproti minuloročným 23 percentám. Rovnaký trend badať aj v Česku, kde tieto služby využíva až 44 percent online zákazníkov, uvádza ďalej prieskum.
"Klienti sa pri kúpe nerozhodujú len podľa ceny, ale aj kvality služieb, spoľahlivosti či skúsenosti iných ľudí," povedal projektový manažér portálu Heureka.sk Kamil Demuth.
Dodáva, že cez porovnávače cien sa kupujúci dostane aj k hodnoteniam konkrétneho internetového obchodu od ostatných zákazníkov.
Prieskum ďalej uvádza, že až 40 percent Slovákov sa pri hľadaní najlepšej ponuky spolieha na seba a internetové obchody hľadá cez internetové vyhľadávače . Svoje obľúbené obchody má iba 15 percent opýtaných. Zvyšných 13 percent si nechá najradšej poradiť od známych alebo na internetových fórach.