|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. apríla 2024
Slováci chcú vidieť Korčoka a Pellegriniho v spoločných debatách, ukázal prieskum
Tagy: Kandidát na prezidenta Ivan Korčok (Prezidentské voľby 2024) Kandidát na prezidenta Peter Pellegrini (Prezidentské voľby 2024) Koalícia Opozícia Prezidentské voľby na Slovensku 2024 Prieskum televízne debaty
Väčšina Slovákov chce podľa prieskumu vidieť prezidentských kandidátov v spoločnej diskusii. Z výsledkov vyplynulo, že ľudí zaujíma vízia Slovenska v podaní budúceho prezidenta, a to aj od tých kandidátov, ...
Zdieľať
2.4.2024 (SITA.sk) - Väčšina Slovákov chce podľa prieskumu vidieť prezidentských kandidátov v spoločnej diskusii. Z výsledkov vyplynulo, že ľudí zaujíma vízia Slovenska v podaní budúceho prezidenta, a to aj od tých kandidátov, ktorých názory a postoje dobre poznajú.
„Väčšina odborníkov a politických analytikov sa zhoduje, že prezidentská kampaň pred prvým kolom prezidentských volieb bola fádna. Súhlasia s nimi aj Slováci a Slovenky, ktorí jej v prieskume najčastejšie prisúdili prívlastok nudná. Až 79 percent ľudí si myslí, že prezidentskí kandidáti by mali prijať pozvanie do predvolebných diskusií,“ uviedla Denisa Lakatošová z agentúry NMS Market Research Slovakia s tým, že toto presvedčenie je najsilnejšie medzi sympatizantmi opozičných strán, ale zastávajú ho aj tri štvrtiny sympatizantov strán vládnej koalície.
Z prieskumu ďalej vyplynulo, že šiestim z desiatich Slovákov pomáhajú predvolebné debaty rozhodnúť sa, koho budú voliť. Len 28 percentám populácie predvolebné debaty nepomáhajú v rozhodnutí a 80 percent respondentov v prieskume vyjadrilo svoj jednoznačný postoj, že je pre nich dôležité poznať víziu Slovenska od svojho budúceho prezidenta. Lakatošová doplnila, že tento postoj je najsilnejší u sympatizantov Ivana Korčoka (96 percent), ale je silno zastúpený aj u sympatizantov jeho oponenta Petra Pellegriniho (86 percent).
Agentúra uviedla, že televízne spravodajstvo a televízne debaty patria medzi najčastejšie zdroje, z ktorých ľudia čerpajú informácie o prezidentských kandidátoch. Ako ďalej z prieskumu vyplynulo, silným komunikačným kanálom sú aj sociálne siete, z ktorých čerpá informácie o kandidátoch 43 percent populácie a z podkastov získava informácie 12 percent voličov.
Online prieskum uskutočnila agentúra NMS Market Research Slovakia, prebiehal v čase od 13. – 18. marce 2024 na vzorke 1 030 respondentov.
Zdroj: SITA.sk - Slováci chcú vidieť Korčoka a Pellegriniho v spoločných debatách, ukázal prieskum © SITA Všetky práva vyhradené.
Viac o téme: Prezidentské voľby na Slovensku 2024
„Väčšina odborníkov a politických analytikov sa zhoduje, že prezidentská kampaň pred prvým kolom prezidentských volieb bola fádna. Súhlasia s nimi aj Slováci a Slovenky, ktorí jej v prieskume najčastejšie prisúdili prívlastok nudná. Až 79 percent ľudí si myslí, že prezidentskí kandidáti by mali prijať pozvanie do predvolebných diskusií,“ uviedla Denisa Lakatošová z agentúry NMS Market Research Slovakia s tým, že toto presvedčenie je najsilnejšie medzi sympatizantmi opozičných strán, ale zastávajú ho aj tri štvrtiny sympatizantov strán vládnej koalície.
Pomáhajú s výberom
Z prieskumu ďalej vyplynulo, že šiestim z desiatich Slovákov pomáhajú predvolebné debaty rozhodnúť sa, koho budú voliť. Len 28 percentám populácie predvolebné debaty nepomáhajú v rozhodnutí a 80 percent respondentov v prieskume vyjadrilo svoj jednoznačný postoj, že je pre nich dôležité poznať víziu Slovenska od svojho budúceho prezidenta. Lakatošová doplnila, že tento postoj je najsilnejší u sympatizantov Ivana Korčoka (96 percent), ale je silno zastúpený aj u sympatizantov jeho oponenta Petra Pellegriniho (86 percent).
Sociálne siete ako komunikačný kanál
Agentúra uviedla, že televízne spravodajstvo a televízne debaty patria medzi najčastejšie zdroje, z ktorých ľudia čerpajú informácie o prezidentských kandidátoch. Ako ďalej z prieskumu vyplynulo, silným komunikačným kanálom sú aj sociálne siete, z ktorých čerpá informácie o kandidátoch 43 percent populácie a z podkastov získava informácie 12 percent voličov.
Online prieskum uskutočnila agentúra NMS Market Research Slovakia, prebiehal v čase od 13. – 18. marce 2024 na vzorke 1 030 respondentov.
Zdroj: SITA.sk - Slováci chcú vidieť Korčoka a Pellegriniho v spoločných debatách, ukázal prieskum © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Kandidát na prezidenta Ivan Korčok (Prezidentské voľby 2024) Kandidát na prezidenta Peter Pellegrini (Prezidentské voľby 2024) Koalícia Opozícia Prezidentské voľby na Slovensku 2024 Prieskum televízne debaty
nasledujúci článok >>
Ukrajinci podnikli útok na dve ruské mestá, zasiahli závod na montáž dronov aj ropnú rafinériu
Ukrajinci podnikli útok na dve ruské mestá, zasiahli závod na montáž dronov aj ropnú rafinériu
<< predchádzajúci článok
KĽDR odpálila do Japonského mora balistickú strelu stredného doletu, experti sa obávajú dosahu na dôležité americké územie
KĽDR odpálila do Japonského mora balistickú strelu stredného doletu, experti sa obávajú dosahu na dôležité americké územie