|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Slováci by z minulosti vrátili solidaritu, banky však nie
Slovákom z minulých desaťročí najviac chýba medziľudská solidarita a voľný čas, naopak najmenej im chýbajú banková byrokracia a úradný jazyk, ukázal prieskum direct banky ZUNO. Z ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. júla (WBN/PR) - Slovákom z minulých desaťročí najviac chýba medziľudská solidarita a voľný čas, naopak najmenej im chýbajú banková byrokracia a úradný jazyk, ukázal prieskum direct banky ZUNO.
Z minulosti Slovákom najmenej chýbajú tradičné veľké bankové domy. Viac ako 40 % respondentov uviedlo, že za typický relikt minulosti považujú státie v radách a vypĺňanie dlhých formulárov.
55 % Slovákov uviedlo, že sa im cnie za dobou, kedy ľudia neboli tak zaneprázdnení a mali na seba viac času. 83 % Slovákov by z 80-tych a 90-tych rokov chcelo najmä väčšiu mieru solidarity medzi ľuďmi.
Prieskum taktiež zistil, že 43 % opýtaných otravuje zdĺhavá byrokracia a papierovanie na úradoch a bankách. Obťažuje ich taktiež nezrozumiteľný jazyk, ktorým s nimi tieto inštitúcie komunikujú. Takéto správanie považujú dnes za prežitok z minulosti.
Väčšinu Slovákov si myslí, že banky by mali svojim klientom poskytovať niektoré služby úplne zadarmo. Celkom 58 % opýtaných uviedlo, že by nemali vyberať poplatky za všetky služby. Ľudia by tiež od bánk privítali, keby ich požiadavky vybavovali rýchlejšie a najlepšie online. Chodenie do banky je pre 25 % Slovákov „retro“.
Prieskum realizovala agentúra Perfect Crowd v júni 2013 na vzorke 500 respondentov.
Z minulosti Slovákom najmenej chýbajú tradičné veľké bankové domy. Viac ako 40 % respondentov uviedlo, že za typický relikt minulosti považujú státie v radách a vypĺňanie dlhých formulárov.
55 % Slovákov uviedlo, že sa im cnie za dobou, kedy ľudia neboli tak zaneprázdnení a mali na seba viac času. 83 % Slovákov by z 80-tych a 90-tych rokov chcelo najmä väčšiu mieru solidarity medzi ľuďmi.
Prieskum taktiež zistil, že 43 % opýtaných otravuje zdĺhavá byrokracia a papierovanie na úradoch a bankách. Obťažuje ich taktiež nezrozumiteľný jazyk, ktorým s nimi tieto inštitúcie komunikujú. Takéto správanie považujú dnes za prežitok z minulosti.
Väčšinu Slovákov si myslí, že banky by mali svojim klientom poskytovať niektoré služby úplne zadarmo. Celkom 58 % opýtaných uviedlo, že by nemali vyberať poplatky za všetky služby. Ľudia by tiež od bánk privítali, keby ich požiadavky vybavovali rýchlejšie a najlepšie online. Chodenie do banky je pre 25 % Slovákov „retro“.
Prieskum realizovala agentúra Perfect Crowd v júni 2013 na vzorke 500 respondentov.