Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

30. decembra 2014

Slováci aj naďalej potrebujú kamenné pobočky bánk



Aj keď stále viac klientov využíva služby internetového a mobilného bankovníctva, na osobný kontakt s bankou si Slováci stále potrpia. Až pre 7 z 10 obyvateľov ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: Andrej Galica
Bratislava 30. decembra (TASR) - Aj keď stále viac klientov využíva služby internetového a mobilného bankovníctva, na osobný kontakt s bankou si Slováci stále potrpia. Až pre 7 z 10 obyvateľov sú kamenné pobočky bánk dôležité. Vyplynulo to z výsledkov prieskumu Prima banky, ktorý pre ňu uskutočnila agentúra 2muse.


Štvrtina Slovákov pri vybavovaní služieb preferuje osobný kontakt s bankou. Polovica opýtaných chce síce maximum vecí vybaviť cez internetbanking, no zároveň by mali radi nablízku aj pobočku. Až 7 z 10 Slovákov v online prieskume povedalo, že je pre nich dôležité, aby mala banka aj pobočky, ktoré môžu v prípade potreby navštíviť osobne. Naopak, len 7 % opýtaných uviedlo, že pre nich kamenné pobočky bánk vôbec nie sú dôležité.

"Aj keď význam online bankingu vo svete aj na Slovensku výrazne rastie, tradičné pobočky ostávajú primárnym predajným kanálom. Aj nezávislý prieskum potvrdil, že blízkosť kamennej pobočky je stále jedným z kľúčových faktorov pri výbere banky,“ uviedla riaditeľka divízie riadenia produktov Prima banky Henrieta Gahérová.






Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Plavecká 24-hodinovka zaznamela rekord, zapojilo sa do nej 1511 ľudí
<< predchádzajúci článok
J. Figeľ chce pre ľudí lepší rok, v parlamente kultúru aj pokoru