|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. decembra 2014
Slováci aj naďalej potrebujú kamenné pobočky bánk
Aj keď stále viac klientov využíva služby internetového a mobilného bankovníctva, na osobný kontakt s bankou si Slováci stále potrpia. Až pre 7 z 10 obyvateľov ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: Andrej Galica
Bratislava 30. decembra (TASR) - Aj keď stále viac klientov využíva služby internetového a mobilného bankovníctva, na osobný kontakt s bankou si Slováci stále potrpia. Až pre 7 z 10 obyvateľov sú kamenné pobočky bánk dôležité. Vyplynulo to z výsledkov prieskumu Prima banky, ktorý pre ňu uskutočnila agentúra 2muse.Štvrtina Slovákov pri vybavovaní služieb preferuje osobný kontakt s bankou. Polovica opýtaných chce síce maximum vecí vybaviť cez internetbanking, no zároveň by mali radi nablízku aj pobočku. Až 7 z 10 Slovákov v online prieskume povedalo, že je pre nich dôležité, aby mala banka aj pobočky, ktoré môžu v prípade potreby navštíviť osobne. Naopak, len 7 % opýtaných uviedlo, že pre nich kamenné pobočky bánk vôbec nie sú dôležité.
"Aj keď význam online bankingu vo svete aj na Slovensku výrazne rastie, tradičné pobočky ostávajú primárnym predajným kanálom. Aj nezávislý prieskum potvrdil, že blízkosť kamennej pobočky je stále jedným z kľúčových faktorov pri výbere banky,“ uviedla riaditeľka divízie riadenia produktov Prima banky Henrieta Gahérová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR