![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
14. októbra 2009
Slováci a Slovenky si potrpia najmä na značkovú obuv
Na Slovensku pribúda milovníkov a milovníčok značkovej módy rovnako z radov žien ako aj mužov.
Zdieľať

U žien skončila po topánkach a športovom oblečení spodná bielizeň, na ktorej značku si potrpí 23 percent Sloveniek. Na štvrtom mieste u respondentiek skončili džínsy a slnečné okuliare. Necelých 17 percent uprednostňuje značku pri tričkách a 16 percent pri kabelkách. Zhruba desatina obľubuje značkový kostým. Ženám menej záleží na značke v prípade šiat, blúzok a nohavíc.
Po obuvi a športovom oblečení obsadilo tretiu priečku v "mužskom" rebríčku tričko s 26 percentami, na štvrtom mieste slnečné okuliare s 23 percentami. Značka riflí je dôležitá pre vyše pätinu a oblek pre 17 percent Slovákov. Na značku si pri kúpe nohavíc alebo šortiek potrpí približne osem percent zákazníkov a pri kúpe opaska a košele zhruba každý dvadsiaty.
Obe pohlavia hodnotia rovnako tiež bundu alebo kabát, značka je v tomto prípade dôležitá pre približne 14 percent respondentov a respondentiek. Taška a vak získali 13 percent, peňaženka šesť percent.
Agentúru SITA informovala Daniela Čekovská zo spoločnosti GfK Slovakia.
(SITA)