|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. októbra 2011
Slepý Kofboj vyzýva Slovákov piť
Dnes odštartovala celoslovenská akcia s názvom Kofboj. Hlavným sloganom Kofboja je: „Napi sa, porovnaj, vyhraj!“ Čo to vlastne Slováci majú piť? A prečo? Kofboj začína v Poprade a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. októbra (WBN/PR) - Dnes odštartovala celoslovenská akcia s názvom Kofboj. Hlavným sloganom Kofboja je: „Napi sa, porovnaj, vyhraj!“ Čo to vlastne Slováci majú piť? A prečo?
Kofboj začína v Poprade a postupne, počas dvoch týždňov, sa presunie do Martina, Prešova, Košíc, Banskej Bystrice, Trenčína, Žiliny, Nitry, Piešťan a Bratislavy. Podrobný program podujatia je na www.kofboj.sk a na facebookovom profile Kofboj. Hostesky v neprehliadnuteľnom kovbojskom outfite ponúknu Slovákom na ochutnanie dva nealkoholické nápoje. Na tom by ešte nebolo nič zvláštne, s ochutnávkami rôznych nápojov sa spotrebitelia predsa stretávajú v obchodných centrách takmer denne. Pri Kofboji však ľudia vôbec netušia, čo pijú, o aké konkrétne nápoje ide. Kofboj vyzýva, aby sa ľudia napili, porovnali neznáme nápoje a „spravodlivo a čestne“ rozhodli, ktorý im chutí viac. Každý, kto sa zapojí do testovania nápojov, je zaradený do žrebovania o štrnásť iPadov od Apple, každý v hodnote 500 €.
Podľa organizátorov podujatia ide o absolútne transparentný, čestný a spravodlivý slepý test, ktorý má ambíciu stať sa najväčším slepým testom nealkoholických nápojov v histórií Slovenska. Spotrebitelia sa nemusia ničoho obávať. A aj keď nevedia, akú konkrétnu značku nápoja ochutnávajú, nápoje sú bežne dostupné na slovenskom trhu už dlhé roky. Na každom ochutnávkovom mieste je osobne prítomný notár, ktorý dohliada na transparentný a objektívny priebeh.
„Chceme ľudí upozorniť na to, aby sa pri nákupe produktov jednoducho riadili svojimi vlastnými chuťami a pocitmi a nepodliehali tlaku masovej reklamy, marketingu, brandingu. Nejde o žiadnu nelegálnu porovnávaciu reklamu, my len ľudí pozývame - príďte, ochutnajte, porovnajte, a vy rozhodnite, ktorý nápoj vám viac chutí. To je všetko. Sami sme zvedaví, ako tento slepý test dopadne. Výsledky a názvy nápojov, ktoré ľudia ochutnávali, zverejníme 24. októbra. Výsledky budú aj na webstránke www.kofboj.sk ,“ uzavrel organizátor Kofboja Mgr. Karol Wolf.
Kofboj začína v Poprade a postupne, počas dvoch týždňov, sa presunie do Martina, Prešova, Košíc, Banskej Bystrice, Trenčína, Žiliny, Nitry, Piešťan a Bratislavy. Podrobný program podujatia je na www.kofboj.sk a na facebookovom profile Kofboj. Hostesky v neprehliadnuteľnom kovbojskom outfite ponúknu Slovákom na ochutnanie dva nealkoholické nápoje. Na tom by ešte nebolo nič zvláštne, s ochutnávkami rôznych nápojov sa spotrebitelia predsa stretávajú v obchodných centrách takmer denne. Pri Kofboji však ľudia vôbec netušia, čo pijú, o aké konkrétne nápoje ide. Kofboj vyzýva, aby sa ľudia napili, porovnali neznáme nápoje a „spravodlivo a čestne“ rozhodli, ktorý im chutí viac. Každý, kto sa zapojí do testovania nápojov, je zaradený do žrebovania o štrnásť iPadov od Apple, každý v hodnote 500 €.
Podľa organizátorov podujatia ide o absolútne transparentný, čestný a spravodlivý slepý test, ktorý má ambíciu stať sa najväčším slepým testom nealkoholických nápojov v histórií Slovenska. Spotrebitelia sa nemusia ničoho obávať. A aj keď nevedia, akú konkrétnu značku nápoja ochutnávajú, nápoje sú bežne dostupné na slovenskom trhu už dlhé roky. Na každom ochutnávkovom mieste je osobne prítomný notár, ktorý dohliada na transparentný a objektívny priebeh.
„Chceme ľudí upozorniť na to, aby sa pri nákupe produktov jednoducho riadili svojimi vlastnými chuťami a pocitmi a nepodliehali tlaku masovej reklamy, marketingu, brandingu. Nejde o žiadnu nelegálnu porovnávaciu reklamu, my len ľudí pozývame - príďte, ochutnajte, porovnajte, a vy rozhodnite, ktorý nápoj vám viac chutí. To je všetko. Sami sme zvedaví, ako tento slepý test dopadne. Výsledky a názvy nápojov, ktoré ľudia ochutnávali, zverejníme 24. októbra. Výsledky budú aj na webstránke www.kofboj.sk ,“ uzavrel organizátor Kofboja Mgr. Karol Wolf.