|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. mája 2019
Sledovanosť zápasu Slovenska s Nemeckom prekonala rekord
Na snímkle vpravo Erik Černák (Slovensko) a vľavo Markus Eisenschmid (Nemecko) v zápase základnej A-skupiny Nemecko - Slovensko na 83. majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji v Košiciach 15. mája 2019.
Zdieľať
Na snímkle vpravo Erik Černák (Slovensko) a vľavo Markus Eisenschmid (Nemecko) v zápase základnej A-skupiny Nemecko - Slovensko na 83. majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji v Košiciach 15. mája 2019. Foto: TASR - Martin Baumann
Bratislava 16. mája (TASR) – Nový rekord v sledovanosti zápasov majstrovstiev sveta v hokeji priniesol súboj slovenských hokejistov s nemeckým výberom. V stredu (15. 5.) ho na obrazovkách RTVS sledovalo 1.417.000 divákov. TASR o tom informovala hovorkyňa RTVS Erika Rusnáková.„Podiel na trhu v cieľovej skupine 12+ dosiahol 60,8 percenta. Vyššie čísla v ére peoplemetrov mal iba finálový zápas v roku 2012 medzi Slovenskom a Ruskom, ktorý sledovalo 1.777.000 divákov," uviedla Rusnáková.
Každú tretinu zápasu podľa nej na Jednotke sledovalo viac ako 1,3 milióna divákov. Najsledovanejšiu druhú tretinu si pozrelo 1.457.000 divákov s podielom na trhu 60,5 percenta. „V najsledovanejšej minúte (22:31) zápas pozeralo 1.662.000 divákov (podiel 73,9 percenta). Vysoko nadpriemerná bola aj sledovanosť v rámci komerčnej cieľovej skupiny divákov od 12 do 54 rokov, s trhovým podielom 70,2 percenta a 919.000 divákmi," ozrejmila Rusnáková.
Ako dodala, vyše milióna divákov starších ako 12 rokov sledovalo po druhej tretine hokejové štúdio RTVS (1.097.000 divákov s podielom 47,2 percenta) a seriál RTVS Aj oni boli pri medailách (1.053.000 divákov s podielom 44,9 percenta).
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
<< predchádzajúci článok
Spoločnosť Philip Morris prichytili pri propagácii elektronických cigariet IQOS adresovanej mladým ľuďom na sociálnych sieťach
Spoločnosť Philip Morris prichytili pri propagácii elektronických cigariet IQOS adresovanej mladým ľuďom na sociálnych sieťach