Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

09. septembra 2005

Sledovanosť vyhrala Markíza



Televízia Markíza tromfla v konečnom dôsledku konkurenčné televízie priamym prenosom futbalového zápasu kvalifikácie na Majstrovstvá sveta vo futbale 2006.



Zdieľať
 Futbalový zápas sledovalo viac ako 41 percent televíznych divákov. Markíza podporila svoj vysoký večerný rating aj v celodennom ukazovateli trhového podielu, ktorý za stredu predstavoval 32,1 percenta.
Prvé dve epizódy seriálu Rodinné tajomstvá, ktoré STV uviedla v stredu, prekonali v sledovanosti reality šou JOJ-ky VyVolení. Premiéru seriálu si v stredu večer pozrelo 9,6 percenta divákov, čo predstavuje 438-tisíc ľudí a 23,5-percentný podiel na trhu. VyVolení mali v tom istom čase podiel na trhu 17 percent. „Televízii STV sa potvrdila správna programová stratégia Jednotky, ktorú chce orientovať na rodinného diváka,“ reagoval Zahradník. 

(pe, SITA)


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kto bude v dvojiciach hlavných správ
<< predchádzajúci článok
Bezdeda krstil bez Adelky