Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

21. novembra 2006

Slávnostné vyhlásenie výsledkov ankety SLÁVIK 2006 sa blíži



BRATISLAVA 21. novembra (WN/PR) - Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA každoročne vyhlasuje anketu o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby Slávik. Novinkou v ...



Zdieľať

BRATISLAVA 21. novembra (WN/PR) - Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA každoročne vyhlasuje anketu o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby Slávik.

Novinkou v roku 2006 bolo internetové hlasovanie na webstránke www.forza.sk. Mediálna kampaň spojená s uverejnením hlasovacích kupónov, prebehla od 10. októbra do 10. novembra 2006. V uvedenom období bol hlasovací kupón uverejnený v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Život, Eurotelevízia, Slovenka a v mesačníku IN. Aj v tomto ročníku prebiehalo paralelne SMS hlasovanie, ktoré jednak výrazne zvyšuje počet hlasov a jednak oslovuje ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety.

Slávnostné vyhlásenie výsledkov spojené s galaprogramom v priamom prenose TV Markíza prebehne v sobotu 2. decembra 2006 o 20.00 hod. bude moderovať populárny moderátor Martin Pyco Rausch. Na tohtoročnom Sláviku uvidia diváci viacero jedinečných hudobných čísel, ktoré boli pripravené špeciálne len pre túto príležitosť.

Anketa SLÁVIK 2006 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Svoje minuloročné prvenstvo v hlavných kategóriách budú obhajovať Miro Žbirka, Zuzana Smatanová a Elán. Súčasťou ankety je aj hlasovanie o „Slameného slávika“, ktorý je definovaný ako najväčšie sklamanie roka v absolútnom počte hlasov. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2006, zároveň budú jeho čitatelia hlasovať aj o „Metle roka“, ktorú pridelia najhoršie oblečenej domácej hviezde. Hlasovanie prebieha on-line na webovej stránke www.bleskovky.sk. Vyžrebovaný účastník hlasovania získa od garanta súťaže, denníka Nový Čas, finančnú prémiu vo výške 50 000,- Sk.

Rátanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V priamom televíznom prenose TV Markíza sa verejnosť dozvie aj mená oboch výhercov finančnej prémie vo výške 150 000,- Sk.

Okrem TV Markíza budú mať diváci možnosť pozrieť si na vlastné oči exkluzívny galaprogram priamo v Sibamac aréne v NTC, Bratislava. Organizátori sa rozhodli uvoľniť do predaja limitovaný počet vstupeniek pre verejnosť v sieti Ticketportal za cenu 149,- Sk na státie a 199,- Sk na sedenie.

generálni reklamní partneri: Eco Investment, IVECO, Rádio Okey

hlavní reklamní partneri: Železiarne Podbrezová, Hotel Holiday Inn, CK Hydrotour, GAMO,

CK Orostours, Hotel Čingov Slovenský raj

mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Eurotelevízia, Slovenka, mesačník IN, SITA, TASR, billboardová spoločnosť ISPA

Bližšie informácie:

FORZA PRODUCTION HOUSE

Hotel Holiday Inn

Bajkalská 25/a

825 02 Bratislava 26

Slovak Republic

Tel: +421 2 43 41 55 17-9

Fax: +421 2 43 41 55 21

E-mail: forza@forza.sk

www.forza.sk

FORZA PRODUCTION HOUSE


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Na Britských ostrovoch sú realitou konzumovateľné telefónne účty
<< predchádzajúci článok
EÚ by mala investovať 9 mld. eur do výskumu v oblasti IT