|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. januára 2010
SKYTOLL: Funkčných vyše 99 % palubných jednotiek
Z 98 tisíc palubných jednotiek, vydaných doteraz pre vozidlá zaregistrované do mýtneho systému, je funkčných vyše 99 %, informoval vo štvrtok na mimoriadnom ...
Zdieľať
okáli
Foto: SITA
BRATISLAVA 14. januára (WEBNOVINY) - Z 98 tisíc palubných jednotiek, vydaných doteraz pre vozidlá zaregistrované do mýtneho systému, je funkčných vyše 99 %, informoval vo štvrtok na mimoriadnom brífingu generálny riaditeľ spoločnosti SkyToll, a.s. Matej Okáli. Prevádzkovateľ mýta podľa neho eviduje 1 370 hlásení o palubných jednotkách, z čoho 367 sa týka ich nefunkčnosti. "Elektronický mýtny systém je plne funkčný. Do dnešného dňa sa na mýtnych transakciách vyzbieralo už viac ako 2,5 mil. eur a prejazdilo sa viac ako 15 mil. kilometrov na spoplatnených úsekoch ciest a komunikácií," uviedol Okáli.
SkyToll zároveň zvažuje podanie oznámenia o podozrení zo spáchania trestného činu ohovárania, alebo poškodzovania cudzích práv či šírenia poplašnej správy, ktorých sa svojimi vyhláseniami o údajnom počte poškodených palubných jednotiek mal dopustiť zástupca Únie autodopravcov Slovenska Jaroslav Polaček.
Polaček na štvrtkovom stretnutí autodopravcov a ministra dopravy Ľubomíra Vážneho v parlamentnom výbore pre hospodársku politiku informoval, že na základe prieskumu medzi dopravcami je v mýtnom systéme zaregistrovaných vyše 20 tisíc reklamácií na funkčnosť palubných jednotiek. Autodopravcovia sa sťažovali aj na problémy pri kontaktovaní so zákazníckym centrom prevádzkovateľa mýta. "Pán Polaček sa odvoláva na tzv. servis desk (SD) číslo, ktoré dostávajú dopravcovia, keď volajú na naše call centrum. Urobil zavádzajúci záver o 20 tis. nefunkčných palubných jednotiek v systéme. SD číslo sa týka akýchkoľvek volaní od založenia spoločnosti (začiatkom minulého roka), nie na call centrum, ale na centrálny dispečing," vysvetlil ďalej Okáli s tým, že tam volajú nielen zákazníci, ale aj zamestnanci SkyToll-u a jeho dodávatelia.
SITA
BRATISLAVA 14. januára (WEBNOVINY) - Z 98 tisíc palubných jednotiek, vydaných doteraz pre vozidlá zaregistrované do mýtneho systému, je funkčných vyše 99 %, informoval vo štvrtok na mimoriadnom brífingu generálny riaditeľ spoločnosti SkyToll, a.s. Matej Okáli. Prevádzkovateľ mýta podľa neho eviduje 1 370 hlásení o palubných jednotkách, z čoho 367 sa týka ich nefunkčnosti. "Elektronický mýtny systém je plne funkčný. Do dnešného dňa sa na mýtnych transakciách vyzbieralo už viac ako 2,5 mil. eur a prejazdilo sa viac ako 15 mil. kilometrov na spoplatnených úsekoch ciest a komunikácií," uviedol Okáli.
SkyToll zároveň zvažuje podanie oznámenia o podozrení zo spáchania trestného činu ohovárania, alebo poškodzovania cudzích práv či šírenia poplašnej správy, ktorých sa svojimi vyhláseniami o údajnom počte poškodených palubných jednotiek mal dopustiť zástupca Únie autodopravcov Slovenska Jaroslav Polaček.
Polaček na štvrtkovom stretnutí autodopravcov a ministra dopravy Ľubomíra Vážneho v parlamentnom výbore pre hospodársku politiku informoval, že na základe prieskumu medzi dopravcami je v mýtnom systéme zaregistrovaných vyše 20 tisíc reklamácií na funkčnosť palubných jednotiek. Autodopravcovia sa sťažovali aj na problémy pri kontaktovaní so zákazníckym centrom prevádzkovateľa mýta. "Pán Polaček sa odvoláva na tzv. servis desk (SD) číslo, ktoré dostávajú dopravcovia, keď volajú na naše call centrum. Urobil zavádzajúci záver o 20 tis. nefunkčných palubných jednotiek v systéme. SD číslo sa týka akýchkoľvek volaní od založenia spoločnosti (začiatkom minulého roka), nie na call centrum, ale na centrálny dispečing," vysvetlil ďalej Okáli s tým, že tam volajú nielen zákazníci, ale aj zamestnanci SkyToll-u a jeho dodávatelia.
SITA
Súvisiace články:
Mýto na cestách 1. triedy sa dočasne neplatí (14. 1. 2010)
Dopravcovia a opozícia vyzvali na zastavenie mýta (14. 1. 2010)
Vážny trvá na mýte aj na cestách prvej triedy (13. 1. 2010)
Autodopravcovia považujú protest za úspešný (12. 1. 2010)
FICO: Mýto sa vykompenzuje znížením dane na naftu (12. 1. 2010)
FICO: Postavte alternatívu, odmietame chaos (12. 1. 2010)
Kamionisti chcú ísť pred úrad vlády (11. 1. 2010)
Krutá gangsterka zatĺka (31. 8. 2005)