|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Skupina RAJA združuje svoje európske pobočky RAJAPACK pod značku RAJA
Francúzska skupina RAJA, popredný európsky distribútor obalov, obalových riešení a vybavenia pre podniky, oznámila, že ich 15 európskych spoločností, vystupujúcich predtým pod názvom RAJAPACK, ...
Zdieľať
Foto: RAJA
Bratislava 1. októbra (OTS) - Francúzska skupina RAJA, popredný európsky distribútor obalov, obalových riešení a vybavenia pre podniky, oznámila, že ich 15 európskych spoločností, vystupujúcich predtým pod názvom RAJAPACK, bude teraz zjednotené pod značkou RAJA.Skupina RAJA na trhu poskytuje už 65 rokov najvyššiu kvalitu v oblasti obalových materiálov a súvisiacich služieb. Základnými piliermi a hodnotami skupiny RAJA je poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom, zameranie sa na inovácie a neustále zvyšovanie odbornosti svojich zamestnancov. Vďaka nim sa RAJA presadila ako líder na trhoch, kde pôsobí.
V roku 2018 vykázala skupina RAJA obrat vo výške 631 miliónov €, z ktorých takmer 50% bolo mimo domovský trh vo Francúzsku. Spoločnosť obsluhuje v Európe 420 tisíc zákazníkov z rôznych odvetví podnikania.
Európska značka
Vďaka harmonizácii značky bude spoločnosť RAJA ľahšie identifikovateľná pre svojich zákazníkov na celom európskom kontinente. "Značka RAJA symbolizuje prísľub, ktorý svojim zákazníkom zaručuje vysokú kvalitu produktov a služieb. Zakladáme si na úzkom vzťahu s našimi zákazníkmi a spoločnosť si kladie záväzok aj k životnému prostrediu," hovorí Danièle Kapel-Marcovici, generálna riaditeľka skupiny RAJA Group.
"Sme súčasťou skupiny RAJA, v ktorej je orientácia na zákazníka hlavným jadrom úspechu. Budeme aj naďalej pokračovať v tejto stratégii, ktorá nás utvrdzuje v našom presvedčení v úspešnú budúcnosť, " povedala Gabriela Fabianová, generálna manažérka pobočky Českej a Slovenskej republiky.
Vyššie ciele a perspektívne výhľady na rok 2019
"V roku 2019 bude RAJA presadzovať svoju multikanálovú stratégiu v celej Európe. Chceme aj naďalej poskytovať zákazníkom inovatívne, personalizované a ekologické riešenia. Kladieme dôraz na našu ponuku produktov, logistiku a organizáciu, aby sme dosiahli vytýčených cieľov. V roku 2019 chce skupina dosiahnuť obrat na úrovni 690 miliónov €," uviedla Danièle Kapel-Marcovici, generálna riaditeľka skupiny RAJA.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR