|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Skupina KMV v roku 2015 zvýšila predaj o 33%
Celé odvetvie výroby minerálnych vôd zažilo rekordný rok. Potvrdzujú to finančné výsledky stredoeurópskej jednotky v minerálnych a pramenitých vodách, skupiny Karlovarské minerální vody ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. marca (WBN/PR) - Celé odvetvie výroby minerálnych vôd zažilo rekordný rok. Potvrdzujú to finančné výsledky stredoeurópskej jednotky v minerálnych a pramenitých vodách, skupiny Karlovarské minerální vody (KMV), za rok 2015. Oproti roku 2014 vzrástol predaj skupiny KMV o 33 %, obrat presiahol 7,3 mld. Kč (približne 269,8 mil. EUR) a ukazovateľ EBITDA vzrástol dokonca o 53 %. Príčinou rastu boli najmä produktové novinky, akvizície v Maďarsku, silný export a taktiež mimoriadne horúca sezóna.
Agentúra pre výskum trhu Canadean v januári 2016 uviedla, že celosvetové predaje v kategórii balených vôd v roku 2015 dosiahli 231 miliárd litrov, takže prvý krát predstihli predaj sýtených nápojov (229 miliárd litrov). Na Slovensku za rok 2015 celá kategória vôd vzrástla o 2,4%.
"Rast celého nápojového odvetvia je tento rok skutočne prekvapivý. Potešujúci je dvojciferný nárast na domácom trhu," hovorí generálny riaditeľ KMV Alessandro Pasquale.
Skupine KMV sa darí aj na európskych trhoch. Na Slovensku si drží pozíciu dvojky na trhu prírodných minerálnych vôd. V Rakúsku je dvojkou v sektore prírodných minerálnych vôd a na tretej pozícii v ochutených vodách. V Maďarsku je lídrom na trhu prírodných minerálnych vôd vďaka minuloročnému odkúpeniu dvoch najvýznamnejších tamojších nápojových firiem (Kékkúti Ásványvíz a Szentkirályi Ásványvíz), čím vznikol najväčší výrobca balených minerálnych a pramenitých vôd v strednej Európe.
"Naše dve maďarské spoločnosti medziročne zvýšili svoj celkový obrat o 13%, zatiaľ čo celý tamojší trh rástol iba o 9 %. Je to prvý spoločný úspech ich zjednoteného podnikania pod krídlami KMV," uviedol Alessandro Pasquale.
Úspešná bola skupina KMV aj v exporte do viac než 20 krajín sveta. Pozoruhodný je rast na čínskom trhu, ktorý pre KMV predstavuje štvrtý najväčší exportný trh. Ďalšími významnými exportnými krajinami sú napríklad Poľsko, Nemecko, ale aj USA alebo Spojené arabské emiráty.
"Prekonali sme náš pôvodný predpoklad, že za rok 2015 celá európska skupina KMV vyrobí a predá miliardu litrov balených vôd a nealkoholických nápojov," hovorí Alessandro Pasquale, ale zdôrazňuje: "Vo výhľadoch na tento rok sme zámerne opatrní. Nápojový priemysel zažil skvelý rok, ale budúcnosť nikto nepozná. To už sa ukázalo po rekordnom roku 2003, kedy nasledovalo menej priaznivé obdobie."
O Karlovarských minerálních vodách
Karlovarské minerální vody, a. s. sú najväčším výrobcom minerálnych a pramenitých vôd v Strednej Európe. Popri tradičnej minerálnej vode Mattoni vyrába spoločnosť aj pramenitú vodu Aquila a minerálnu vodu Magnesia. Spoločnosť založil v roku 1873 karlovarský rodák Heinrich Mattoni. Súčasnú podobu získala firma v 90. rokoch 20. storočia vďaka výrazným investíciám nových majiteľov – rodiny Pasquale. Karlovarské minerální vody dnes exportujú minerálnu a pramenitú vodu do 26 krajín sveta a vlastnia zahraničné značky minerálnych vôd v Rakúsku, Maďarsku a na Ukrajine. Profesionálny prístup spoločnosti KMV a jej zamestnancov k otázkam kvality produktov bol ohodnotený celou radou ocenení. Spoločnosť sa významne angažuje v podpore kultúrneho, športového a spoločenského života. Podporuje tiež projekty spojené s ochranou prírody a pozitívnym ekologickým dopadom. KMV je členom Národnej siete Global Compact ČR, ktorá združuje firmy a organizácie zapojené do UN Global Compact – najväčšej iniciatívy spoločenskej zodpovednosti a udržateľného podnikania pod záštitou OSN.
Karlovarské minerální vody pôsobia na Slovensku už od deväťdesiatych rokov minulého storočia. Odvtedy sa u nás spoločnosti darí udržiavať významné postavenie, drží si pozíciu dvojky na trhu balených vôd. Produkty značiek Mattoni a Magnesia patria už 20 rokov k obľúbeným, známym a vyhľadávaným medzi spotrebiteľmi.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Agentúra pre výskum trhu Canadean v januári 2016 uviedla, že celosvetové predaje v kategórii balených vôd v roku 2015 dosiahli 231 miliárd litrov, takže prvý krát predstihli predaj sýtených nápojov (229 miliárd litrov). Na Slovensku za rok 2015 celá kategória vôd vzrástla o 2,4%.
"Rast celého nápojového odvetvia je tento rok skutočne prekvapivý. Potešujúci je dvojciferný nárast na domácom trhu," hovorí generálny riaditeľ KMV Alessandro Pasquale.
Skupine KMV sa darí aj na európskych trhoch. Na Slovensku si drží pozíciu dvojky na trhu prírodných minerálnych vôd. V Rakúsku je dvojkou v sektore prírodných minerálnych vôd a na tretej pozícii v ochutených vodách. V Maďarsku je lídrom na trhu prírodných minerálnych vôd vďaka minuloročnému odkúpeniu dvoch najvýznamnejších tamojších nápojových firiem (Kékkúti Ásványvíz a Szentkirályi Ásványvíz), čím vznikol najväčší výrobca balených minerálnych a pramenitých vôd v strednej Európe.
"Naše dve maďarské spoločnosti medziročne zvýšili svoj celkový obrat o 13%, zatiaľ čo celý tamojší trh rástol iba o 9 %. Je to prvý spoločný úspech ich zjednoteného podnikania pod krídlami KMV," uviedol Alessandro Pasquale.
Úspešná bola skupina KMV aj v exporte do viac než 20 krajín sveta. Pozoruhodný je rast na čínskom trhu, ktorý pre KMV predstavuje štvrtý najväčší exportný trh. Ďalšími významnými exportnými krajinami sú napríklad Poľsko, Nemecko, ale aj USA alebo Spojené arabské emiráty.
"Prekonali sme náš pôvodný predpoklad, že za rok 2015 celá európska skupina KMV vyrobí a predá miliardu litrov balených vôd a nealkoholických nápojov," hovorí Alessandro Pasquale, ale zdôrazňuje: "Vo výhľadoch na tento rok sme zámerne opatrní. Nápojový priemysel zažil skvelý rok, ale budúcnosť nikto nepozná. To už sa ukázalo po rekordnom roku 2003, kedy nasledovalo menej priaznivé obdobie."
O Karlovarských minerálních vodách
Karlovarské minerální vody, a. s. sú najväčším výrobcom minerálnych a pramenitých vôd v Strednej Európe. Popri tradičnej minerálnej vode Mattoni vyrába spoločnosť aj pramenitú vodu Aquila a minerálnu vodu Magnesia. Spoločnosť založil v roku 1873 karlovarský rodák Heinrich Mattoni. Súčasnú podobu získala firma v 90. rokoch 20. storočia vďaka výrazným investíciám nových majiteľov – rodiny Pasquale. Karlovarské minerální vody dnes exportujú minerálnu a pramenitú vodu do 26 krajín sveta a vlastnia zahraničné značky minerálnych vôd v Rakúsku, Maďarsku a na Ukrajine. Profesionálny prístup spoločnosti KMV a jej zamestnancov k otázkam kvality produktov bol ohodnotený celou radou ocenení. Spoločnosť sa významne angažuje v podpore kultúrneho, športového a spoločenského života. Podporuje tiež projekty spojené s ochranou prírody a pozitívnym ekologickým dopadom. KMV je členom Národnej siete Global Compact ČR, ktorá združuje firmy a organizácie zapojené do UN Global Compact – najväčšej iniciatívy spoločenskej zodpovednosti a udržateľného podnikania pod záštitou OSN.
Karlovarské minerální vody pôsobia na Slovensku už od deväťdesiatych rokov minulého storočia. Odvtedy sa u nás spoločnosti darí udržiavať významné postavenie, drží si pozíciu dvojky na trhu balených vôd. Produkty značiek Mattoni a Magnesia patria už 20 rokov k obľúbeným, známym a vyhľadávaným medzi spotrebiteľmi.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.