Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

24. apríla 2019

Skupina Heineken zaznamenala nárast zisku aj predaja



Holandská pivovarnícka skupina Heineken zaznamenala v 1. kvartáli 2019 nárast zisku aj objemu predaného piva, napriek neskoršiemu termínu veľkonočných sviatkov.



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Amsterdam 24. apríla (TASR) - Holandská pivovarnícka skupina Heineken zaznamenala v 1. kvartáli 2019 nárast zisku aj objemu predaného piva, napriek neskoršiemu termínu veľkonočných sviatkov.


Čistý zisk druhého najväčšieho pivovaru na svete sa za tri mesiace do konca marca 2019 zvýšil na 299 miliónov eur z 260 miliónov eur v rovnakom období vlani.

Pivovarnícka skupina, ktorej okrem značky Heineken, patria aj ďalšie značky, napríklad Tiger a Sol, v stredu uviedla, že konsolidovaný objem predaného piva v prvých troch mesiacoch roka vzrástol o 4,3 % na 52,7 milióna hektolitrov. To je v súlade s prognózou analytikov.

Pod tento výsledok sa podpísal rast predaja takmer na všetkých trhoch. V USA však Heineken zaznamenal pokles predaja o stredne veľké jednociferné číslo, ale v oboch Amerikách jeho organicky predaj stúpol o 3,2 %.

V Afrike, na Blízkom východe a vo východnej Európe dosiahol Heineken dvojciferný nárast predaja. Medzi hlavné trhy s dvojciferným rastom patrili Brazília, Južná Afrika, Rusko, Čína, Spojené kráľovstvo, Nigéria, Mexiko, Rumunsko a Nemecko.

Spoločnosť potvrdila svoj výhľad na rok 2019 a očakáva, že jej prevádzkový zisk sa zvýši o stredne veľké jednociferné číslo.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Školákov čakajú po Veľkej noci maturity a prijímacie pohovory
<< predchádzajúci článok
Hyundai Motor dosiahol v 1. kvartáli nárast zisku o 24 %