|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. augusta 2006
Skupina GfK v prvom polroku s nárastom tržieb o 54,6 %
Skupina GfK, ktorá sa venuje prieskumu trhu, dosiahla v prvom polroku tohto roka tržby 534,4 mil. eur, čo v medziročnom porovnaní predstavuje nárast o 54,6 %. Zisk skupiny pred započítaním úrokov, ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. augusta (WEBNOVINY) - Skupina GfK, ktorá sa venuje
prieskumu trhu, dosiahla v prvom polroku tohto roka tržby 534,4 mil.
eur, čo v medziročnom porovnaní predstavuje nárast o 54,6 %. Zisk
skupiny pred započítaním úrokov, daní, odpisov a amortizácie (EBITDA)
bol v sledovanom období na úrovni 77,4 mil. eur, čo predstavuje
medziročný nárast o 75 %. Skupina zaznamenala ku koncu júna
konsolidovaný celkový zisk 30,2 mil. Sk. Informovala o tom spoločnosť
GfK Slovakia.
S približne 50 dcérskymi spoločnosťami vo viac ako 30 krajinách
poskytuje divízia Custom Research spoločnosti GfK klientom informačné
služby pre ich prevádzkové a strategické marketingové rozhodnutia. V
porovnaní s minulým rokom tržby vygenerované divíziou Custom Research v
prvej polovici tohto roka boli vyššie o 92,5 %, a to vo výške 249,5
mil. eur. Celkový zisk divízie bol ku koncu júnu vo výške 20,1 mil.
eur.
Divízia Retail and technology, ktorá zhromažďuje a analyzuje
informácie o maloobchodnom predaji tovarov dlhodobej spotreby vo viac
než 60 krajinách, za prvých šesť mesiacov prispela ku konsolidovaným
tržbám spoločnosti sumou 109,2 mil. eur, čo je medziročne o 10,6 %
viac. Celkový zisk divízie narástol o 8,5 % na 25,0 milióna eur.
V divízii Consumer tracking GfK, ktorá poskytuje svojim klientom
pravidelné dáta a analýzy nákupného správania v 26 krajinách Európy,
vzrástli tržby o 9,4 % na 52,3 mil. eur, jej celkový zisk sa zvýšil o
160,3 % na 2,6 mil. eur. Divízia Media, ktorá skúma akceptáciu,
intenzitu a povahu využitia médií, dosiahla tržby 57 mil. eur, čo je
medziročne o 81,1 % viac. Celkový zisk narástol štvornásobne na 12,5
mil. eur. V divízii Healthcare sa GfK koncentruje na špecializované
trhy so zdravotníctvom a zdravotníckym tovarom pokryté sieťou pobočiek
v USA, Európe a Ázii. Tržby v tejto divízii narástli v prvej polovici
roka o 86,2 % na 63,7 mil. eur. Jej celkový zisk vzrástol o 42,3 % na
5,6 mil. eur.
Skupina GfK očakáva v tomto roku konsolidované tržby vo výške 1,1
mld. eur. Celkový zisk by mal podľa spoločnosti rásť rýchlejšie ako
tržby.
(1 EUR = 37,559 SKK)
SITA