|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. septembra 2012
Školský psychológ pre 21. storočie
Pod týmto názvom sa dnes a zajtra (20. – 21.9.2012) na Fakulte psychológie PEVŠ koná medzinárodná vedecká konferencia, ktorej cieľom je iniciovať diskusiu o príprave, vzdelávaní a pôsobení ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. septembra (WBN/PR) - Pod týmto názvom sa dnes a zajtra (20. – 21.9.2012) na Fakulte psychológie PEVŠ koná medzinárodná vedecká konferencia, ktorej cieľom je iniciovať diskusiu o príprave, vzdelávaní a pôsobení školských psychológov v európskom regióne s ohľadom na aktuálne spoločenské požiadavky.
Nové problémy, ktoré prinieslo 21. storočie, ako sú poruchy správania, šikanovanie, agresivita, ale aj rôzne druhy závislostí - napríklad na počítačových hrách a mobilných telefónoch - si vyžadujú nové formy prístupu zo strany školských psychológov. Cieľom konferencie je prezentovanie skúseností s uplatňovaním školskej psychológie v zahraničí a diskusia o novom spôsobe vzdelávania psychológov reflektujúcom potreby súčasnosti.
Hlavnými témami sú príprava a vzdelávanie školských psychológov v národnom a európskom kontexte, výskum v školskej psychológii a jeho najnovšie výsledky, supervízna prax školských psychológov, nové metódy a programy v práci školských psychológov a spolupráca školských psychológov s inými odborníkmi pri školsko-psychologickej činnosti. Účastníkmi konferencie sú aj významní odborníci – špecialisti v oblasti školskej psychológie z Belgicka, Veľkej Británie, Nemecka, Španielska, Francúzka, Česka, Holandska, Dánska, Lotyšska, Izraelu a Indie.
Poznatky slovenských aj zahraničných prednášajúcich na konferencii, ktorí celoživotne pracujú na vzdelávaní psychológov a ich fungovaní v školských zariadeniach, vytvárajú platformu pre výmenu teoretických vedomostí, výsledkov výskumu, praktických skúseností, informácií , myšlienok, ale i nápadov v tejto oblasti psychologickej vedy, výskumu a praxe.
„Predpokladáme, že konferencia prispeje k rozvoju školskej psychológie a jej aplikácie v praxi, k zloženiu študijného programu „školský psychológ“ na vysokých školách a k nadviazaniu konkrétnej spolupráce medzi odborníkmi pre danú oblasť v rámci krajín EU i mimo nej,“ zhrnul svoje očakávania dekan Fakulty psychológie Teodor Kollárik.
Nové problémy, ktoré prinieslo 21. storočie, ako sú poruchy správania, šikanovanie, agresivita, ale aj rôzne druhy závislostí - napríklad na počítačových hrách a mobilných telefónoch - si vyžadujú nové formy prístupu zo strany školských psychológov. Cieľom konferencie je prezentovanie skúseností s uplatňovaním školskej psychológie v zahraničí a diskusia o novom spôsobe vzdelávania psychológov reflektujúcom potreby súčasnosti.
Hlavnými témami sú príprava a vzdelávanie školských psychológov v národnom a európskom kontexte, výskum v školskej psychológii a jeho najnovšie výsledky, supervízna prax školských psychológov, nové metódy a programy v práci školských psychológov a spolupráca školských psychológov s inými odborníkmi pri školsko-psychologickej činnosti. Účastníkmi konferencie sú aj významní odborníci – špecialisti v oblasti školskej psychológie z Belgicka, Veľkej Británie, Nemecka, Španielska, Francúzka, Česka, Holandska, Dánska, Lotyšska, Izraelu a Indie.
Poznatky slovenských aj zahraničných prednášajúcich na konferencii, ktorí celoživotne pracujú na vzdelávaní psychológov a ich fungovaní v školských zariadeniach, vytvárajú platformu pre výmenu teoretických vedomostí, výsledkov výskumu, praktických skúseností, informácií , myšlienok, ale i nápadov v tejto oblasti psychologickej vedy, výskumu a praxe.
„Predpokladáme, že konferencia prispeje k rozvoju školskej psychológie a jej aplikácie v praxi, k zloženiu študijného programu „školský psychológ“ na vysokých školách a k nadviazaniu konkrétnej spolupráce medzi odborníkmi pre danú oblasť v rámci krajín EU i mimo nej,“ zhrnul svoje očakávania dekan Fakulty psychológie Teodor Kollárik.