24hod.sk    Ekonomika

22. februára 2025

Skokan roka. Stredoslovenská energetika stúpla o 56 priečok v hodnotení zákazníckej skúsenosti, prvé miesto sa udržalo už siedmy rok



Zákaznícka skúsenosť sa na Slovensku zlepšila o 2,2 %. Ukázal to ôsmy ročník prieskumu zákazníckej skúsenosti CX (Customer Experience) na Slovensku od KPMG. Napriek dôsledkom inflácie a zvýšeným cenám, ktoré ...



Zdieľať
sita_or2018_kk 676x380 22.2.2025 (SITA.sk) - Zákaznícka skúsenosť sa na Slovensku zlepšila o 2,2 %. Ukázal to ôsmy ročník prieskumu zákazníckej skúsenosti CX (Customer Experience) na Slovensku od KPMG. Napriek dôsledkom inflácie a zvýšeným cenám, ktoré ovplyvnili nákupné správanie 87 % Slovákov, sa darilo všetkým sektorom.


Najlepšie hodnoteným sektorom ostáva Logistika, s nárastom o 5,3 % sa darilo aj sektoru Zábava a voľný čas. Energetika, vďaka zlepšeniu zákazníckej skúsenosti Stredoslovenskej energetiky (SSE), zaznamenala posun a umiestnila sa na treťom mieste.

V aktuálnom ročníku si hodnotenie zákazníckej skúsenosti zlepšilo až 76 % značiek na Slovensku v porovnaní so 14 % za minulý rok. Ide doposiaľ o najvyšší podiel značiek v histórii prieskumu, ktoré si medziročne vylepšili svoje Customer Experience Excellence skóre.

Najobľúbenejšou značkou sa už po siedmykrát stalo kníhkupectvo Martinus, nasledované dm drogerie markt a Alza, ktorá sa prvýkrát objavila v TOP 10. Skokanom roka je Stredoslovenská energetika, ktorá sa posunula o 56 priečok na 34. miesto. Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10 sektorov.




Zdroj: SITA.sk - Skokan roka. Stredoslovenská energetika stúpla o 56 priečok v hodnotení zákazníckej skúsenosti, prvé miesto sa udržalo už siedmy rok © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/skokan-roka-stredoslovenska-energetika-stupla-o-56-priecok-v-hodnoteni-zakaznickej-skusenosti-prve-miesto-sa-udrzalo-uz-siedmy-rok-cl812882.html