|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. marca 2011
Škodovka má nový pretekársky špeciál
Škoda Fabia S2000 vo svojej kategórii vyhráva všetko čo sa dá a tak česká automobilka rozširuje svoje pole pôsobnosti na triedu R2. Pravidlá v tejto kategórii nedovoľujú ...
Zdieľať
Foto: Škoda
BRATISLAVA 9. marca (WEBNOVINY) - Škoda Fabia S2000 vo svojej kategórii vyhráva všetko čo sa dá a tak česká automobilka rozširuje svoje pole pôsobnosti na triedu R2. Pravidlá v tejto kategórii nedovoľujú rozširovanie karosérie, takže Fabia R2 vyzerá zvonku takmer ako bežné sériové auto. Pod kapotou však z bežnej Fabie neostalo takmer nič.
Na pohon slúži atmosféricky plnený 1,6-litrový štvorvalec s výkonom až 132 kW (180 k) pri 7 500 ot./min. a krútiacim momentom 194 Nm, ktorý je dostupný od 5 500 ot./min. Elektronika motora je od vyhlásenej talianskej spoločnosti Magneti Marelli. Hnacia sila sa prenáša iba na predné kolesá prostredníctvom päťstupňovej sekvenčnej prevodovky značky Sadev.
Podvozok bol kompletne prepracovaný a interiér odstrojený. Ostali iba dve anatomické sedačky, pribudol ochranný rám a hasiaci systém. Presnú hmotnosť nepoznáme, no minimálna hmotnosť pre vozidlá kategórie R2 je 1 030 kg.
Foto: Škoda
Na vývoji tohto automobilu, ktorý trval vyše dva rok, pracovala spoločnosť Impromat Car. Samozrejme, v spolupráci so športovým oddelením Škodovky. Vo februári bolo toto vozidlo homologizované medzinárodnou automobilovou federáciou (FIA). Predávať sa bude za 62 000 €.
Na pohon slúži atmosféricky plnený 1,6-litrový štvorvalec s výkonom až 132 kW (180 k) pri 7 500 ot./min. a krútiacim momentom 194 Nm, ktorý je dostupný od 5 500 ot./min. Elektronika motora je od vyhlásenej talianskej spoločnosti Magneti Marelli. Hnacia sila sa prenáša iba na predné kolesá prostredníctvom päťstupňovej sekvenčnej prevodovky značky Sadev.
Podvozok bol kompletne prepracovaný a interiér odstrojený. Ostali iba dve anatomické sedačky, pribudol ochranný rám a hasiaci systém. Presnú hmotnosť nepoznáme, no minimálna hmotnosť pre vozidlá kategórie R2 je 1 030 kg.
Foto: Škoda
Na vývoji tohto automobilu, ktorý trval vyše dva rok, pracovala spoločnosť Impromat Car. Samozrejme, v spolupráci so športovým oddelením Škodovky. Vo februári bolo toto vozidlo homologizované medzinárodnou automobilovou federáciou (FIA). Predávať sa bude za 62 000 €.