|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
ŠKODA v septembri rástla o 10,4 percenta
ŠKODA v septembri zvýšila svoj predaj o 10,4 % a svojim zákazníkom na celom svete dodala 95 600 vozidiel (september minulého roka: 86 600). Bol to doteraz najlepší september v histórii automobilky. V ...
Zdieľať
BRATISLAVA 7. októbra (WBN/PR) - ŠKODA v septembri zvýšila svoj predaj o 10,4 % a svojim zákazníkom na celom svete dodala 95 600 vozidiel (september minulého roka: 86 600). Bol to doteraz najlepší september v histórii automobilky. V Číne dosiahla ŠKODA druhý najlepší mesačný výsledok od svojho vstupu na tamojší trh v roku 2007. V Európe vzrástol trhový podiel značky v prvých deviatich mesiacoch na 4,4 %.
"S dobrými septembrovými výsledkami a s nárastom o 13 % za prvých deväť mesiacov udržuje ŠKODA stabilný rastový kurz," hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu. "Naša mladá a atraktívna modelová paleta je na všetkých trhoch veľmi úspešná. Od novembra bude v modelovej ofenzíve ŠKODA pokračovať nová Fabia," dodáva Eichhorn.
Pred niekoľkými dňami zažili nové modely ŠKODA Fabia a ŠKODA Fabia Combi svoju svetovú premiéru na autosalóne v Paríži. Úplne novo vyvinuté malé vozidlá sú atraktívnejšie než kedykoľvek predtým, nadchnú inovatívnou technikou, až o 17 % nižšou spotrebou a špičkovou funkčnosťou. Začiatkom novembra v Európe na štart nastúpi nová ŠKODA Fabia. V januári 2015 bude nasledovať nová ŠKODA Fabia Combi.
V západnej Európe ŠKODA v septembri rástla o 8,2 % na 40 900 dodaných vozidiel (september 2013: 37 800). Po deviatich mesiacoch vzrástol trhový podiel značky ŠKODA na 3,4 % (január až september 2013: 3,1 %). Na najsilnejšom európskom trhu - v Nemecku - si ŠKODA v septembri polepšila o 4,5 % na 14 200 vozidiel (september 2014: 13 600) a potvrdila svoju pozíciu jednotky medzi importovanými značkami. Vo Veľkej Británii vzrástli dodávky značky o 12,4 % na 11 400 vozidiel (september 2013: 10 100). Dvojciferný rast dosiahla ŠKODA v septembri aj v Holandsku (1 900 vozidiel; plus 57,1 %), v Belgicku (1 400 vozidiel; plus 35,3 %), v Španielsku (1 200 vozidiel; plus 32,1 %), v Taliansku (1 200 vozidiel; plus 26 %) a v Portugalsku (200 vozidiel; plus 62 %).
Vo východnej Európe dodala ŠKODA v septembri svojim zákazníkom 10 300 vozidiel (september 2013: 10 900). Trhový podiel vzrástol na 4,9 % (september 2013: 3,9 %), v Rusku na 4,3 % (september 2013: 3,4 %). Na ruskom trhu dodala značka ŠKODA zákazníkom 7 300 vozidiel (september 2013: 7 700). Výrazný rast dosiahla automobilka v Kazachstane (600 vozidiel; plus 28,7 %), Rumunsku (700 vozidiel; plus 47,6 %), Srbsku (400 vozidiel; plus 6,9 %) a Bulharsku (200 vozidiel; plus 43,5 %).
Veľmi dobre si ŠKODA v septembri viedla v strednej Európe. Značka si polepšila o 7,8 % na 12 000 dodaných vozidiel (september 2013: 11 100). Približne každé piate vozidlo registrované v septembri v strednej Európe, bol automobil značky ŠKODA (trhový podiel: 20,9 %).
Dodávky zákazníkom na českom trhu vzrástli o 4,4 % na 5 800 vozidiel (september 2013: 5 600). V Slovinsku dosiahla ŠKODA nárast predaja o 55,2 % na 400 vozidiel. V Chorvátsku predaj rástol o 26,7 % na 200 vozidiel.
Druhý najlepší mesačný predajný výsledok od vstupu na trh v roku 2007 dosiahla ŠKODA v septembri v Číne. Dodávky značky ŠKODA na jej najsilnejšom trhu vzrástli o 16,3 % na 24 900 vozidiel (september 2013: 21 400). Výrazný rast zaznamenala ŠKODA aj v Turecku (1 300 vozidiel; plus 30,7 %), v Izraeli (1 300 vozidiel; plus 52,5 %), v Alžírsku (1 300 vozidiel; plus 27,3 %) a v Austrálii (300 vozidiel; plus 17,4 %). V Indii dodala ŠKODA v septembri svojim zákazníkom 1 700 vozidiel (september 2013: 1 500).
Dodávky vozidiel značky ŠKODA zákazníkom v septembri 2014 (v kusoch, zaokrúhlené, podľa modelov; +/- v percentách oproti rovnakému mesiacu minulého roka):
ŠKODA Octavia (33 400; -4,8 %)
ŠKODA Rapid (21 800; +107,1 %)
ŠKODA Fabia (14 800; -19,4 %)
ŠKODA Yeti (9 700; +23,9 %)
ŠKODA Superb (8 500; +7,9 %)
ŠKODA Roomster (2 600; -10,9 %)
ŠKODA Citigo (predaj iba v Európe: 4 800; +19,8 %)
"S dobrými septembrovými výsledkami a s nárastom o 13 % za prvých deväť mesiacov udržuje ŠKODA stabilný rastový kurz," hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu. "Naša mladá a atraktívna modelová paleta je na všetkých trhoch veľmi úspešná. Od novembra bude v modelovej ofenzíve ŠKODA pokračovať nová Fabia," dodáva Eichhorn.
Pred niekoľkými dňami zažili nové modely ŠKODA Fabia a ŠKODA Fabia Combi svoju svetovú premiéru na autosalóne v Paríži. Úplne novo vyvinuté malé vozidlá sú atraktívnejšie než kedykoľvek predtým, nadchnú inovatívnou technikou, až o 17 % nižšou spotrebou a špičkovou funkčnosťou. Začiatkom novembra v Európe na štart nastúpi nová ŠKODA Fabia. V januári 2015 bude nasledovať nová ŠKODA Fabia Combi.
V západnej Európe ŠKODA v septembri rástla o 8,2 % na 40 900 dodaných vozidiel (september 2013: 37 800). Po deviatich mesiacoch vzrástol trhový podiel značky ŠKODA na 3,4 % (január až september 2013: 3,1 %). Na najsilnejšom európskom trhu - v Nemecku - si ŠKODA v septembri polepšila o 4,5 % na 14 200 vozidiel (september 2014: 13 600) a potvrdila svoju pozíciu jednotky medzi importovanými značkami. Vo Veľkej Británii vzrástli dodávky značky o 12,4 % na 11 400 vozidiel (september 2013: 10 100). Dvojciferný rast dosiahla ŠKODA v septembri aj v Holandsku (1 900 vozidiel; plus 57,1 %), v Belgicku (1 400 vozidiel; plus 35,3 %), v Španielsku (1 200 vozidiel; plus 32,1 %), v Taliansku (1 200 vozidiel; plus 26 %) a v Portugalsku (200 vozidiel; plus 62 %).
Vo východnej Európe dodala ŠKODA v septembri svojim zákazníkom 10 300 vozidiel (september 2013: 10 900). Trhový podiel vzrástol na 4,9 % (september 2013: 3,9 %), v Rusku na 4,3 % (september 2013: 3,4 %). Na ruskom trhu dodala značka ŠKODA zákazníkom 7 300 vozidiel (september 2013: 7 700). Výrazný rast dosiahla automobilka v Kazachstane (600 vozidiel; plus 28,7 %), Rumunsku (700 vozidiel; plus 47,6 %), Srbsku (400 vozidiel; plus 6,9 %) a Bulharsku (200 vozidiel; plus 43,5 %).
Veľmi dobre si ŠKODA v septembri viedla v strednej Európe. Značka si polepšila o 7,8 % na 12 000 dodaných vozidiel (september 2013: 11 100). Približne každé piate vozidlo registrované v septembri v strednej Európe, bol automobil značky ŠKODA (trhový podiel: 20,9 %).
Dodávky zákazníkom na českom trhu vzrástli o 4,4 % na 5 800 vozidiel (september 2013: 5 600). V Slovinsku dosiahla ŠKODA nárast predaja o 55,2 % na 400 vozidiel. V Chorvátsku predaj rástol o 26,7 % na 200 vozidiel.
Druhý najlepší mesačný predajný výsledok od vstupu na trh v roku 2007 dosiahla ŠKODA v septembri v Číne. Dodávky značky ŠKODA na jej najsilnejšom trhu vzrástli o 16,3 % na 24 900 vozidiel (september 2013: 21 400). Výrazný rast zaznamenala ŠKODA aj v Turecku (1 300 vozidiel; plus 30,7 %), v Izraeli (1 300 vozidiel; plus 52,5 %), v Alžírsku (1 300 vozidiel; plus 27,3 %) a v Austrálii (300 vozidiel; plus 17,4 %). V Indii dodala ŠKODA v septembri svojim zákazníkom 1 700 vozidiel (september 2013: 1 500).
Dodávky vozidiel značky ŠKODA zákazníkom v septembri 2014 (v kusoch, zaokrúhlené, podľa modelov; +/- v percentách oproti rovnakému mesiacu minulého roka):
ŠKODA Octavia (33 400; -4,8 %)
ŠKODA Rapid (21 800; +107,1 %)
ŠKODA Fabia (14 800; -19,4 %)
ŠKODA Yeti (9 700; +23,9 %)
ŠKODA Superb (8 500; +7,9 %)
ŠKODA Roomster (2 600; -10,9 %)
ŠKODA Citigo (predaj iba v Európe: 4 800; +19,8 %)