|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. októbra 2011
ŠKODA v prvých deviatich mesiacoch rástla o 16,8 %
ŠKODA v prvých deviatich mesiacoch roka 2011 zvýšila svoj celosvetový predaj o 16,8 % v porovnaní s rokom 2010. Počet dodávok zákazníkom vzrástol v období od januára do septembra na 664 800 vozidiel ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. októbra (WBN/PR) - ŠKODA v prvých deviatich mesiacoch roka 2011 zvýšila svoj celosvetový predaj o 16,8 % v porovnaní s rokom 2010. Počet dodávok zákazníkom vzrástol v období od januára do septembra na 664 800 vozidiel (január - september 2010: 569 000 vozidiel). S 81 200 predanými vozidlami dosiahla značka nový septembrový rekord (v minulom roku: 75 800) a tretí najlepší mesačný predajný výsledok v histórii firmy (po marci 2011 a júni 2011).
„ŠKODA v tomto roku opäť rastie vysokým tempom,“ hovorí Jürgen Stackmann, člen predstavenstva spoločnosti za oblasť predaja a marketingu. „Náš rast sme zachovali. Posilňujeme vo všetkých regiónoch a v roku 2011 prvýkrát prekročíme hranicu 800 000 predaných vozidiel. Modelová ofenzíva našej značky prispeje k tomu, že ŠKODA bude v nasledujúcich rokoch naďalej posilňovať svoju pozíciu na trhu. Prvé nové modely sme už predstavili v podobe vozidla Citigo a vozidla Rapid v Indii. ŠKODA tak vstúpi do nových zákazníckych segmentov.“
Značka ŠKODA si na slovenskom trhu potvrdila svoju pozíciu lídra aj v septembri. V uvedenom mesiaci predala celkovo 1 083 automobilov, najžiadanejším modelom sa stala Octavia. Od začiatku roka 2011 predala značka ŠKODA viac ako 10 tisíc vozidiel. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o 18 % (plus 1 804 automobilov).
V krajinách strednej a východnej Európy značka v minulom mesiaci svoju pozíciu ďalej posilnila, napr. predaj v Chorvátsku vzrástol o 85,9 %, v Rumunsku o 9,6 %, v Maďarsku o 8,9 % a na Ukrajine o 7,1 %.
V západnej Európe zvýšila ŠKODA v septembri svoj predaj o 2,6 % na 35 200 vozidiel. Historické rekordy zaznamenala značka hneď na troch trhoch: vo Veľkej Británii vzrástol predaj na 7 200 vozidiel (nárast o 33,2 %). Švajčiarsko hlási nárast o 27,9 % (1 700 predaných vozidiel), Nórsko o 27,7 % (700 vozidiel).
Trvalo silnú dynamiku s vysokým rastom zaznamenáva ŠKODA v rastových regiónoch - v Rusku, v Indii a v Číne. V Rusku a v Indii predala ŠKODA do konca septembra viac vozidiel než za celý rok 2010. V Rusku značka v septembri zvýšila predaj o 63,1 % na 6 500 vozidiel a dosiahla tak druhý najlepší mesačný výsledok v histórii. V Indii vzrástol odbyt v septembri o 37,5 % na 2 200 vozidiel. V Číne dosiahla automobilka v septembri nový predajný rekord v podobe 21 100 dodaných vozidiel (nárast o 9,8 %).
Aj na ďalších mimoeurópskych trhoch zaznamenáva ŠKODA rast. V Austrálii sa značke podarilo svoj septembrový predajný výsledok nárastom o 125,1 % viac než zdvojnásobiť.
Dodávky zákazníkom v septembri 2011 (modely značky ŠKODA v porovnaní so septembrom 2010):
Octavia (35 300 vozidiel / plus 11,8 %), Fabia (24 300 vozidiel / plus 3,6 %), Superb (10 300 vozidiel / plus 2,9 %), Yeti (6 500 vozidiel / plus 20,4 %), Roomster (3 600 vozidiel / plus 7,5 %).
Dodávky zákazníkom v januári - september 2011 (modely značky ŠKODA v porovnaní s obdobím január - september 2010):
Octavia (283 900 vozidiel / plus 19,8 %), Fabia (201 900 vozidiel / plus 19,1 %), Superb (90 600 vozidiel / plus 23,5 %), Yeti (50 800 vozidiel / plus 29,6 %), Roomster (27 000 vozidiel / plus 10,9 %).
„ŠKODA v tomto roku opäť rastie vysokým tempom,“ hovorí Jürgen Stackmann, člen predstavenstva spoločnosti za oblasť predaja a marketingu. „Náš rast sme zachovali. Posilňujeme vo všetkých regiónoch a v roku 2011 prvýkrát prekročíme hranicu 800 000 predaných vozidiel. Modelová ofenzíva našej značky prispeje k tomu, že ŠKODA bude v nasledujúcich rokoch naďalej posilňovať svoju pozíciu na trhu. Prvé nové modely sme už predstavili v podobe vozidla Citigo a vozidla Rapid v Indii. ŠKODA tak vstúpi do nových zákazníckych segmentov.“
Značka ŠKODA si na slovenskom trhu potvrdila svoju pozíciu lídra aj v septembri. V uvedenom mesiaci predala celkovo 1 083 automobilov, najžiadanejším modelom sa stala Octavia. Od začiatku roka 2011 predala značka ŠKODA viac ako 10 tisíc vozidiel. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o 18 % (plus 1 804 automobilov).
V krajinách strednej a východnej Európy značka v minulom mesiaci svoju pozíciu ďalej posilnila, napr. predaj v Chorvátsku vzrástol o 85,9 %, v Rumunsku o 9,6 %, v Maďarsku o 8,9 % a na Ukrajine o 7,1 %.
V západnej Európe zvýšila ŠKODA v septembri svoj predaj o 2,6 % na 35 200 vozidiel. Historické rekordy zaznamenala značka hneď na troch trhoch: vo Veľkej Británii vzrástol predaj na 7 200 vozidiel (nárast o 33,2 %). Švajčiarsko hlási nárast o 27,9 % (1 700 predaných vozidiel), Nórsko o 27,7 % (700 vozidiel).
Trvalo silnú dynamiku s vysokým rastom zaznamenáva ŠKODA v rastových regiónoch - v Rusku, v Indii a v Číne. V Rusku a v Indii predala ŠKODA do konca septembra viac vozidiel než za celý rok 2010. V Rusku značka v septembri zvýšila predaj o 63,1 % na 6 500 vozidiel a dosiahla tak druhý najlepší mesačný výsledok v histórii. V Indii vzrástol odbyt v septembri o 37,5 % na 2 200 vozidiel. V Číne dosiahla automobilka v septembri nový predajný rekord v podobe 21 100 dodaných vozidiel (nárast o 9,8 %).
Aj na ďalších mimoeurópskych trhoch zaznamenáva ŠKODA rast. V Austrálii sa značke podarilo svoj septembrový predajný výsledok nárastom o 125,1 % viac než zdvojnásobiť.
Dodávky zákazníkom v septembri 2011 (modely značky ŠKODA v porovnaní so septembrom 2010):
Octavia (35 300 vozidiel / plus 11,8 %), Fabia (24 300 vozidiel / plus 3,6 %), Superb (10 300 vozidiel / plus 2,9 %), Yeti (6 500 vozidiel / plus 20,4 %), Roomster (3 600 vozidiel / plus 7,5 %).
Dodávky zákazníkom v januári - september 2011 (modely značky ŠKODA v porovnaní s obdobím január - september 2010):
Octavia (283 900 vozidiel / plus 19,8 %), Fabia (201 900 vozidiel / plus 19,1 %), Superb (90 600 vozidiel / plus 23,5 %), Yeti (50 800 vozidiel / plus 29,6 %), Roomster (27 000 vozidiel / plus 10,9 %).