|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. apríla 2013
ŠKODA v marci zvýšila podiel na slovenskom trhu na 23,32 %
Značka ŠKODA dominuje slovenskému automobilovému trhu aj v marci, kedy dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 23,32 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 1 336 automobilov značky ŠKODA. Veľkým úspechom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. apríla (WBN/PR) - Značka ŠKODA dominuje slovenskému automobilovému trhu aj v marci, kedy dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 23,32 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 1 336 automobilov značky ŠKODA. Veľkým úspechom značky je tiež rekordný predaj nového kompaktného modelu Rapid.
„ŠKODA v marci zvýšila svoj podiel na slovenskom trhu a opäť tak potvrdila svoje postavenie lídra dosiahnutím skvelých predajných výsledkov. V marci sme zaznamenali viac ako 23-percentný trhový podiel a rekordný záujem zákazníkov o rodinný model Rapid. To sú výsledky, na ktoré sme mimoriadne hrdí,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku v marci celkovo 1 336 automobilov, čím si zabezpečila 23,32-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 3 121 automobilov kategórie M1.
Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci marec stal nový model ŠKODA Rapid so 410 predanými vozidlami. Po dlhom čase tak zosadil z tejto pozície dlhoročné stálice značky ŠKODA, modely Octavia a Fabia. Populárna ŠKODA Fabia tak v mesiaci marec skončila na druhom mieste s celkovo 404 predanými kusmi (hatchback 248 kusov + combi 156 kusov). Tretie miesto obsadila ŠKODA Octavia druhej generácie s počtom 179 predaných kusov. Vysokej popularite sa v marci tešil aj model ŠKODA Yeti (97 kusov) a Octavia tretej generácie (63 kusov).
„ŠKODA v marci zvýšila svoj podiel na slovenskom trhu a opäť tak potvrdila svoje postavenie lídra dosiahnutím skvelých predajných výsledkov. V marci sme zaznamenali viac ako 23-percentný trhový podiel a rekordný záujem zákazníkov o rodinný model Rapid. To sú výsledky, na ktoré sme mimoriadne hrdí,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku v marci celkovo 1 336 automobilov, čím si zabezpečila 23,32-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 3 121 automobilov kategórie M1.
Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci marec stal nový model ŠKODA Rapid so 410 predanými vozidlami. Po dlhom čase tak zosadil z tejto pozície dlhoročné stálice značky ŠKODA, modely Octavia a Fabia. Populárna ŠKODA Fabia tak v mesiaci marec skončila na druhom mieste s celkovo 404 predanými kusmi (hatchback 248 kusov + combi 156 kusov). Tretie miesto obsadila ŠKODA Octavia druhej generácie s počtom 179 predaných kusov. Vysokej popularite sa v marci tešil aj model ŠKODA Yeti (97 kusov) a Octavia tretej generácie (63 kusov).